این هدفون ۲ میلیونی سیستم نویز کنسلینگ و ۸۰ ساعت شارژدهی دارد

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
هدفون باسئوس H1 پرو
باسئوس هدفون جدیدی به‌نام H1 پرو معرفی کرده است که امکان حذف نویز تا منفی ۴۸ دسی بل را دارد.
تبلیغات

باسئوس از تولیدکنندگان محبوب محصولات الکترونیکی در چین، هدفون بلوتوث جدید H1 Pro را معرفی کرد. این محصول درحال‌حاضر ازطریق فروشگاه JD.com قابل خرید است.

قابلیت حذف نویز فعال هدفون باسئوس H1 پرو می‌تواند به یکی از مهم‌ترین دلایل فروش این محصول تبدیل شود. هدفون مورد اشاره از ترکیب فناوری حذف نویز فعال (ANC) و عایق نویز غیرفعال (PNI) برای دستیابی به کاهش نویز تا منفی ۴۸ دسی‌بل استفاده می‌کند که واقعاً چشم‌گیر است.

هدفون H1 Pro باسئوس می‌تواند صدای محیط را به‌طور بسیار مؤثر حذف کند و بدین‌ترتیب کاربران بدون حواس‌پرتی روی موسیقی یا محتوای صوتی مورد نظرشان تمرکز خواهند داشت.

از دیگر ویژگی‌های باسئوس H1 Pro می‌توان به پشتیبانی از استاندارد صوتی LHDC اشاره کرد؛ کدک صوتی بسیار باکیفیتی که از انتقال صدای ۲۴ بیتی/۹۶ کیلوهرتزی پشتیبانی می‌کند. LHDC در مقایسه با کدک‌های دیگری مثل AAC و SBC کیفیت صدای بسیار بالاتری هم ارائه می‌دهد.

H1 Pro باسئوس همچنین به بلندگوی ۴۰ میلی‌متری و توییتر ۱۰ میلی‌متری مجهز شده است که توانایی ارائه‌ی صدا با کیفیت بسیار بالا در محدوده‌ی فرکانس گسترده را دارد.

هدفون باسئوس H1 Pro
هدفون باسئوس H1 Pro

هدفون جدید H1 پرو باسئوس از جلوه‌های صوتی فراگیر پشتیبانی می‌کند؛ فناوری جذابی که تجربه‌ی شنیداری فراگیری دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول همچنین از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌ جذاب دیگر هدفون باسئوس H1 پرو شارژدهی بسیار خوب این محصول است. با هربار شارژ کامل و در حالت غیرفعال بودن حذف نویز می‌توان تا ۸۰ ساعت با هدفون مذکور موسیقی گوش داد و در صورت فعال‌سازی حذف نویز عمر باتری به ۶۰ ساعت می‌رسد که همچنان چشمگیر است. علاوه‌براین فقط با ۱۰ دقیقه شارژ هدفون باسئوس می‌توان تا دو ساعت با آن کار کرد.

قیمت هدفون باسئوس H1 پرو فقط ۴۰ دلار تعیین شده است که نسبت‌ به بسیاری از محصولات هم‌رده‌اش بسیار مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات