هدفون پرچمدار جدید انکر ۴۵۰ دلار از ایرپاد مکس ارزان‌تر است

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دختر جوان با هدفون انکر ساندکور اسپیس وان / Anker Soundcore Space One
انکر هدفون دورگوشی جدیدی رونمایی کرده است که طراحی مدرن و درایور پیشرفته دارد و با قیمت نسبتاً منطقی در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

انکر، برند باسابقه‌ی بازار لوازم جانبی، هدفون جدیدی به نام Anker Soundcore Space One رونمایی کرده است که هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار می‌شود. این هدفون طراحی جدیدی دارد، از سیستم ANC (حذف نویز فعال) بهبودیافته بهره می‌گیرد و تا ۵۵ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد.

هدفون اسپیس وان درحالی رونمایی می‌شود که کمتر از یک سال از عرضه‌ی نخستین هدفون سری ساندکور اسپیس می‌گذرد. بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی انکر، هدفون ساندکور اسپیس وان به درایور پویای ۴۰ میلی‌متری مجهز است و محصولی پرچمدار به‌حساب می‌آید.

مدل آبی هدفون انکر ساندکور اسپیس وان / Anker Soundcore Space One

ساندکور اسپیس وان از قابلیت HearID پشتیبانی می‌کند تا تنظیمات صدا را به‌صورت خودکار بر اساس نیازهای شما تغییر دهد. این هدفون در هر دو حالت سیمی و بی‌سیم از استانداردهای LDAC و Hi-Res برای پخش باکیفیت صداها پشتیبانی می‌کند.

انکر در هدفون دورگوشی جدیدش تمرکز ویژه‌ای روی فناوری حذف نویز داشته است. سیستم جدید باعث می‌شود که هدفون ساندکور اسپیس وان بهتر از نسل قبل صداهای محیط را شناسایی و آن‌ها را حذف کند.

هدفون انکر ساندکور اسپیس وان / Anker Soundcore Space One مشکی و آبی

شارژدهی هدفون به‌هنگام روشن‌بودن ANC به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد. ساندکور اسپیس وان از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ با پنج دقیقه شارژ می‌توانید چهار ساعت از هدفون استفاده کنید.

انکر قصد دارد هدفون جدیدش را در رنگ‌های کرمی، آبی و مشکی در دسترس قرار دهد. بدنه‌ی هدفون به المان‌های مات و براق مجهز است و جلوه‌ی زیبایی دارد.

رنگ بندی هدفون انکر ساندکور اسپیس وان / Anker Soundcore Space One

قیمت هدفون انکر ساندکور اسپیس وان ۹۹٫۹۹ دلار است. این هدفون هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. برای مشاهده‌ی قیمت هدفون برندهای دیگر از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات