وان‌پلاس دو هدفون TWS اقتصادی با قابلیت حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون‌های وان پلاس Nord Buds 2r
هدفون‌های جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ی وان‌پلاس Nord از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت تماس‌های تلفنی بهره می‌برند.
تبلیغات

وان‌پلاس درکنار معرفی گوشی‌های هوشمند Nord 3 5G و Nord CE 3 از هدفون TWS جدید خود به نام Nord Buds 2r رونمایی کرد. این محصول نسخه‌ی ارزان‌قیمت نورد بادز ۲ است که اوایل سال جاری معرفی شده بود.

وان‌پلاس Nord Buds 2r از طراحی داخل گوش مشابه نسل قبل خود بهره می‌برد و از نوک‌های سیلیکونی استفاده می‌کند. این هدفون بی‌سیم همچنین گواهی ضدآب IP 55 دارد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، وان‌پلاس نورد بادز 2r به درایور دینامیکی بزرگ ۱۲٫۴ میلی‌متری با پوشش تیتانیوم مجهز شده و از فناوری دالبی اتموس نیز بهره می‌برد. صدای خروجی این محصول همچنین با Dirac Audio Tuner تنظیم شده است.

هدفون‌های وان پلاس Nord Buds 2r

از دیگر ویژگی‌های هدفون TWS جدید وان‌پلاس می‌توان به میکروفون دوگانه و الگورتیم افزایش وضوح صدای مکالمه اشاره کرد که با استفاده از هوش مصنوعی، صدای پس‌زمینه را هنگام برقراری تماس‌های تلفنی، کاهش می‌دهد. این محصول همچنین حالتی برای کاهش نرخ‌ تأخیر به ۹۴ میلی‌ثانیه دارد و از بلوتوث ۵٫۳ و اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود وان‌پلاس Nord Buds 2r با درنظر گرفتن باتری کیس این محصول، تا ۳۸ ساعت شارژدهی دارد و باتری هریک از هدفون‌های آن جداگانه ۸ ساعت دوام می‌آورد.

هدفون‌های وان پلاس Nord Buds 2r

وان‌پلاس Bullets Wireless Z2 ANC نیز از طراحی مشابه نورد بادز 2r و سیستم حذف‌نویز هیبریدی تا ۴۵ دسی‌بل بهره می‌برد و عملکرد خوبی در حذف صدای پس‌زمینه دارد. این محصول به درایور دینامیکی ۱۲٫۴ میلی‌متری مجهز شده و از هوش مصنوعی برای بهبود وضوح صدا هنگام تماس‌های تلفنی بهره می‌برد و عمر باتری آن با درنظر گرفتن کیس شارژ، ۲۰ ساعت است. از دیگر ویژگی‌های این هدفون TWS می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

وان‌پلاس Nord Buds 2r با قیمت ۲۷ دلار و وان‌پلاس Bullets Wireless Z2 ANC با برچسب ۳۲ دلاری عرضه می‌شود. مدل Buds 2r از همین حالا در برخی خرده‌فروشی‌های آنلاین و وب‌سایت رسمی وان‌پلاس در دسترس قرار دارد و مدل Z2 ANC از ماه‌ آینده عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات