هدفون ریزر Moray، با کیفیت صدای استثنائی برای گیمرها و استریمرها معرفی شد

چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
هدفون ریزر Moray
ریزر هدفون جدیدی به‌نام Moray معرفی کرده که از طراحی موسوم‌به In-ear Monitor بهره می‌برد و به‌طور خاص استریمرها و گیمرها را هدف قرار داده است.
تبلیغات

ریزر از نوع جدید هدفون‌های خود رونمایی کرد. ریزر Moray از طراحی داخل گوش موسوم‌به In-ear monitor بهره می‌برد و به‌طور خاص برای جلوگیری از نویز و استفاده‌ی آسان به‌مدت طولانی طراحی شده است. نوک این محصول ازجنس فوم است که باعث می‌شود به‌خوبی در گوش کاربر قرار گیرد و تکان نخورد. این طراحی همچنین می‌تواند صداهای مزاحم محیط را تا منفی ۳۶ دسی‌بل مسدود کند.

به‌نوشته‌ی ویندوز سنترال، هدفون Moray از امروز با قیمت ۱۳۰ دلار ازطریق وب‌سایت رسمی ریزر دردسترس خریداران قرار گرفته است. شاید برخی گیمرها با اصطلاح In-ear monitor آشنا نباشند زیرا بیشتر در صنعت موسیقی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هدفون‌های In-ear monitor، میان کاربران عادی نیز چندان رایج نیستند اما قبلاً شاهد عرضه‌ی نمونه‌های دیگری از این محصولات برای کاربران معمولی بوده‌ایم.

اگر اجرای نوازندگان موسیقی را دیده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید از هدفون‌های In-ear monitor استفاده می‌کنند. این محصولات متناسب با شکل گوش ساخته شده‌اند تا بتوان راحت‌تر از آن‌ها استفاده و نویز اطراف را مسدود کرد. ریزر Moray سه نوک با ابعاد مختلف دارد که کاربران می‌توانند با توجه به سایز گوش خود از آن‌ها بهره ببرند.

هدفون ریزر Moray
هدفون ریزر Moray
هدفون ریزر Moray

از دیگر ویزگی‌های ریزر Moray می‌توان به گواهی THX و طراحی هیبریدی با دو درایور اشاره کرد. هدف این هدفون، ترکیب دقیق و برقراری تعادل صدای بم و نازک است.

بهترین هدفون های بی سیم در بازار ایران [شهریور ۱۴۰۲]
بهترین هدفون های بی سیم در بازار ایران [شهریور ۱۴۰۲]
مطالعه '17

سیم‌های بافته‌شده‌ی ریزر Moray از لوله‌های حلقه‌ای انعطاف‌پذیر بهره می‌برند که به حفظ شکل آن‌ها کمک می‌کند. این کابل‌ها قابل جداشدن هستند که این ویژگی برای مواقعی که نمی‌خواهید از هدفون استفاده کنید بسیار مفید خواهد بود.

آلوین چئونگ، معاون ارشد واحد تجاری سخت‌افزار ریزر می‌گوید: «معرفی Moray فصل جدید و هیجان‌انگیزی برای ماه محسوب می‌شود. این محصول، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای به گیمرها ارائه می‌دهد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت طراحی شده است.»

چئونگ در بخش دیگری از توضیحاتش گفت: «ما با Moray، کیفیت صدای استثنایی را برای استریمرها و گیمرها به‌ارمغان آورده‌ایم و به کسب نشان استاندارد طلایی جهانی صدا برای این محصول افتخار می‌کنیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات