هدفون جدید اپل با بدنه شفاف رونمایی شد

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون بیتس استودیو بادز پلاس اپل در داخل قاب شفاف
اپل جدیدترین هدفون توگوشی خود را با طراحی شفاف رونمایی کرد. این محصول با قیمتی کمتر از ایرپاد پرو عرضه می‌شود.
تبلیغات

پس از افشاگری‌های فراوان، اپل سرانجام هدفون توگوشی جدید برند بیتس موسوم به +Beats Studio Buds را رونمایی کرد. استودیو بادز پلاس محتوای صوتی را با قدرت زیاد پخش می‌کند و بدنه‌ای شفاف دارد.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل، هدفون جدید بیتس از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت (Transparency) پشتیبانی می‌کند و هر دو قابلیت به‌سادگی فعال می‌شوند.

هدفون بیتس استودیو بادز پلاس اپل از نمای نزدیک

حذف نویز فعال سروصدای اضافی محیط را می‌گیرد و حالت شفافیت مخصوص زمان‌هایی است که بیرون از خانه مشغول دویدن هستید. با فعال‌کردن حالت شفافیت، صدای محیط را نیز می‌شنوید.

اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.

هدفون بیتس استودیو بادز پلاس اپل در داخل قاب شفاف

ایرباد جدید اپل با دستگاه‌های اندرویدی و آیفون به‌سادگی سازگار می‌شود و دستور «هی سیری» را می‌شناسد و ازطریق به‌روزرسانی OTA قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند.

اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می‌کند و به‌سادگی با دستگاه‌های اندرویدی جفت می‌شود. این ایرباد به‌لطف قابلیت Audio Switch به‌سادگی در بین دستگاه اندرویدی و کروم‌بوک و سایر دستگاه‌های سازگار جابه‌جا می‌شود.

هدفون بیتس استودیو بادز پلاس اپل مدل شفاف

بیتس استودیو بادز پلاس به‌تنهایی پنج گرم وزن دارد و وزن کیس به ۴۹ گرم می‌رسد. این هدفون از امروز با قیمت ۱۷۰ دلار در مدل‌های شفاف و مشکی و عاجی می‌توان تهیه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات