هدست‌های گیمینگ جدید الین ور، سروصدای پس‌زمینه را با هوش مصنوعی حذف می‌کنند

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هدست بی سیم الین ور AW720H از نمای نزدیک
الین ور دو هدست گیمینگ جدید به‌نمایش گذاشته است که قدرت زیادی در پخش صدا دارند و به‌لطف هوش مصنوعی، نویز پس‌زمینه را از بین می‌برند.
تبلیغات

الین‌ ور، زیرمجموعه‌ی Dell که روی بازار گیمینگ تمرکز دارد، هدست سیمی AW520H و هدست بی‌سیم AW720H را برای گیمرها رونمایی کرده است. هدست‌های جدید الین ور درایور ۴۰ میلی‌متری دارند و از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس گزارش نوت‌بوک‌چک، هدست Alienware AW520H درگاه USB Type-C دارد و در جعبه‌ای به‌همراه آداپتور USB Type-C به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون عرضه می‌شود. این هدست افزون‌بر کامپیوترهای شخصی با دستگاه‌های دیگری مثل کنسول‌های بازی سازگاری دارد.

هدست بی سیم الین ور AW720H مدل مشکی
مدل سفید هدست بی سیم الین ور AW720H با میکروفون

ازطرفی دیگر، هدست بی‌سیم AW720H به دانگل USB Type-C مجهز است و ارتباط ۲٫۴ گیگاهرتزی با دستگاه مقصد برقرار می‌کند. کاربر در صورت تمایل می‌تواند این هدست را با جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز استفاده کند.

به گفته‌ی الین ور، هدست AW720H به هنگام روشن بودن نورپردازی AlienFX و پخش محتوای صوتی با شدت صدای ۵۰ درصد، تا ۳۰ ساعت دوام می‌آورد. همچنین با تنها ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید به‌مدت ۶ ساعت از طریق AW720H بازی کنید. AW720H دکمه‌هایی برای تعیین شدت صدا، میوت‌کردن میکروفون و خاموش و روشن شدن دارد.

هدست الین ور AW520H مدل مشکی
مدل سفید هدست الین ور AW520H سیمی

هر دو هدست جدید الین ور بالشتک نرم با روکش پارچه‌ای دارند تا گوش کاربر در بلندمدت اذیت نشود. هدست Alienware AW520H دارای پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۴۰٬۰۰۰ هرتز و امپدانس ۳۲ اُهم است و صداها را با شدت ۱۱۷ دسی‌بل پخش می‌کند. AW720H دارای پاسخ فرکانسی و امپدانس مشابه است اما به شدت صدای ۱۰۵ دسی‌بل دست می‌یابد.

راهنمای خرید هدفون و ایرفون؛ قبل از خرید هدفون به چه نکاتی توجه کنیم؟
راهنمای خرید هدفون و ایرفون؛ قبل از خرید هدفون به چه نکاتی توجه کنیم؟
مطالعه '18

دو هدست جدید الین ور به میکروفون جمع‌شدنی مجهز هستند. این میکروفون می‌تواند با هوش مصنوعی، سروصدای پس‌زمینه را خنثی کند تا صدای واضح‌تری به گوش طرف مقابل برسد.

هدست سیمی Alienware AW520H با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در فصل دوم ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. Alienware AW720H که هم‌اکنون قابل‌تهیه است ۱۵۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات