JBL ایرباد بی‌سیم Tour Pro 2 مجهز به کیس شارژ هوشمند و نمایشگر لمسی را رسماً رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد بی‌سیم Tour Pro 2
ایرباد پرچم‌دار Tour Pro 2 از نمایشگر لمسی LCD در بدنه‌ی خود بهره می‌برد. این محصول ۲۵۰ دلاری بهار امسال به‌همراه هدفون Tour One M2 عرضه می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش دیجیتال‌ترندز، جی‌بی‌ال (JBL) در نمایشگاه CES 2023 هدفون بی‌سیم Tour One M2 و ایرباد بی‌سیم Tour Pro 2 خود را رسماً معرفی کرد. محصولات صوتی پرچم‌دار جدید با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها مانند صدای فضایی JBL، پشتیبانی از اتصالات بلوتوث هم‌زمان، سازگاری با جدیدترین استاندارد صوتی بی‌سیم و بلوتوث LE Audio همراه هستند.

از‌نظر فنی، JBL این محصولات جدید را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد؛ اما در آن زمان، فقط مایل بود که آن‌ها را در چهارچوب بازارهای اتحادیه اروپا و آسیا عرضه کند. قیمت هدفون مدل One M2 حدود ۳۰۰ دلار و مدل Pro 2 حدود ۲۵۰ دلار است که در بهار ۲۰۲۳ فروخته می‌شوند.

در نسل اول JBL Tour One، ویژگی‌های مثبتی مانند عمر باتری و کیفیت صدا و به‌خصوص کیفیت تماس مطلوب وجود داشت؛ اما دو چیز آن‌ها را از کسب نمرات بیشتر باز داشت: ۱. فاقد side-tone (توان جانبی صدای برگشت داده شده به گیرنده در نتیجه‌ی صحبت‌کردن در میکروفون) برای تماس بودند تا بتوانید صدای خود را به‌وضوح بشنوید؛ ۲. فاقد کدک‌های بلوتوث پیشرفته مانند LDAC یا aptX HD/Adaptive بودند.

هدفون بی‌سیم Tour OneM2

Tour One M2 تقریباً به نسل اول شباهت دارد؛ اما با بهبودهایی همراه شده. هدفون مذکور اکنون فناوری صدای جانبی JBL's VoiceAware را ارائه می‌کند؛ بنابراین، تماس‌ها در این هدفون بهتر است. گفتنی است باوجود اضافه‌شدن بلوتوث LE Audio و کدک جدید LC3 پس از پیاده‌سازی ازطریق به‌روزرسانی میان‌افزار، به پشتیبانی کدک با‌کیفیت‌تر اشاره‌ای نشده است.

با این‌حال، JBL چندین ویژگی کاربردی دیگر را اضافه کرده است. M2 از ویژگی جدید صدای فضایی JBL، بهبود عمر باتری هنگام استفاده از حذف نویز فعال (ANC)، عملکرد ANC بهتر و شارژ سریع چشمگیر برخوردار است. به‌گفته‌ی شرکت، این هدفون با ۱۰ دقیقه شارژ پنج ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد.

درمقابل، Tour Pro 2 تغییرات بسیاری درمقایسه‌با مدل‌های قبلی‌اش، یعنی +JBL Tour Pro، تجربه کرده است. اکنون ایربادها طبق طراحی پایه طراحی شده‌اند و پس‌از‌آن کیس شارژ وجود دارد که واقعاً منحصربه‌فرد است. JBL صفحه‌نمایش لمسی کوچکی به جلو اضافه کرده است که امکان دسترسی مستقیم به چندین عملکرد از‌جمله پخش و کنترل تماس، حالت ANC و اعلان‌ها را برای شما فراهم می‌کند. این نمایشگر زمان اتصال به گوشی و میزان باتری کیس و هر ایرباد را نیز نشان می دهد.

آیا به‌جای استفاده از اپلیکیشن JBL یا کنترل‌های گوشی، استفاده از کیس به این روش آسان‌تر یا سریع‌تر است؟ به‌گفته‌ی شرکت، هفت برابر سریع‌تر است. سایر تغییرات شامل پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ با LE Audio و صدای فضایی JBL و عمر باتری نیز بهبود یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات