ایرباد ۹۰ دلاری Nothing Ear Stick با ویژگی‌های کمتر از نسل پیش معرفی شد

چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ناثینگ ایرباد مقرون‌به‌صرفه‌ی ۹۹ دلاری Ear Stick، را بدون قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و نوک گوش سیلیکونی رونمایی کرد.
تبلیغات

ناثینگ بیش از یک سال پیش اولین ایرباد خود را با نام Nothing Ear 1 معرفی کرد. حال این شرکت محصولی را تولید کرده است که Nothing Ear Stick نام دارد و می‌توان آن را جایگزینی ساده‌تر و با برچسب قیمت ارزان‌تر دانست. درواقع، رابطه محصول جدید ناثینگ با مدل پیشین مانند ایرپاد و ایرپاد پرو است.

گوشی سمت راست ایرباد Ear Stick ناثینگ

به‌گزارش ورج، Nothing Ear Stick از ۴ نوامبر (۱۳ آبان) با قیمت ۹۹ دلار دردسترس خواهد بود.هدفون‌های Ear 1 نیز ۱۴۹ دلار قیمت دارند و از امروز درکنار Ear Stick در سری Nothing فروخته می‌شوند.

ویژگی‌های مهمی که Ear Stick درمقایسه‌با Ear 1 ندارد، حذف نویز فعال (ANC) و نوک گوش سیلیکونی است. این یعنی هنگام استفاده از ایربادهای جدید ناثینگ می‌توانید صدای پس‌زمینه بسیار بیشتری را بشنوید. این مسئله احتمالاً در تجربه‌ی کاربری شما، خصوصاً اگر از سرویس حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنید، تأثیر منفی می‌گذارد.

کیس شارژ استوانه‌ای ایرباد Ear Stick ناثینگ در دست یک زن

البته این‌بدان معنا نیست که Ear Stick درمقایسه‌با Ear 1 بسیار ضعیف‌تر است. به‌عنوان مثال، ازنظر عمر باتری محصول جدید ناثینگ می‌تواند ۷ ساعت به‌تنهایی و تا ۲۹ ساعت با کیس شارژ استوانه‌ای ارائه دهد. درمقابل، Ear 1 عمر باتری ۵٫۷ ساعتی ارائه می‌دهد که درصورت روشن‌بودن ANC به ۴ ساعت کاهش پیدا می‌کند. اگر از کیس شارژ آن نیز استفاده کنید، می‌توانید تا ۳۴ ساعت (۲۴ ساعت با ANC) با ایرباد خود آهنگ گوش کنید. Ear Stick به درایورهای سفارشی ۱۲٫۶ میلی‌متری نیز مجهز است.

 ایرباد Ear Stick ناثینگ در کیس شارژ در کنار گوشی ناثینگ فون ۱

نوک گوش سیلیکونی فقط صدای پس‌زمینه را کم نمی‌کند؛ بلکه باعث می‌شود صدای کامل‌تر و غنی‌تری به گوش کاربر برسد. ناثینگ برای ارائه‌ی باس بهتر قابلیتی به نام Bass Lock را به‌کار گرفته است. این ویژگی از میکروفونی برای اندازه‌گیری مجرای گوش کاربر و تنظیم اکولایزر هدفون به‌منظور جبران باس ازدست‌رفته به‌دلیل نبود نوک گوش سیلیکونی استفاده می‌کند.

 ایرباد Ear Stick ناثینگ در دست

درمجموع، سه میکروفون روی هر هدفون وجود دارد: یکی برای شنیدن صدای شما و دیگری برای گوش‌دادن و تلاش برای حذف صدای پس زمینه حین تماس و میکروفون نهایی در داخل هدفون برای اندازه‌گیری مجرای گوش کاربر. ناثینگ می‌گوید Ear Stick می‌تواند صدای باد و ازدحام جمعیت را در طول تماس‌های صوتی کم کند. سایر مشخصات فنی شامل پشتیبانی از هر دو کدک SBC و AAC می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

از دیگر ویژگی‌های Ear Stick می‌توان به گواهی IP54 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب اشاره کرد. درواقع، از این محصول نمی‌توان در باشگاه استفاده کرد؛ اما غوطه‌ورشدن در آب می‌تواند به آن آسیب بزند. همچنین، دکمه‌های کنترل‌کننده ایرباد جدید را ناثینگ می‌توان به‌کمک اپلیکیشن این شرکت در اندروید و iOS سفارشی‌سازی کرد.

اپلیکیشن شخصی سازی ایرباد Ear Stick ناثینگ

کارل پی، مدیرعامل ناثینگ، در اوایل ماه جاری اعلام کرد به‌دلیل افزایش هزینه‌ها قیمت Ear 1 بیشتر می‌شود. اکنون برای خرید ایرباد قدیمی‌تر این شرکت باید ۱۴۹ دلار هزینه کرد؛ درصورتی‌که پیش‌تر تنها ۹۹ دلار قیمت داشت. دراین‌میان، Ear Stick با برچسب ۹۹ دلاری خود گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات