اولین آپدیت نرم‌افزاری هدفون ایرپاد پرو 2 منتشر شد

دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل پس از عرضه‌ی رسمی ایرپاد پرو ۲، اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این هدفون را دردسترس قرار داده است. این به‌روزرسانی باگ‌ها را برطرف می‌کند.
تبلیغات

اپل اوایل ماه جاری میلادی ایرپاد پرو ۲ را رونمایی کرد و آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، این هدفون استریوی تمام‌بی‌سیم اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرده است. به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی فرم‌ور ایرپاد پرو ۲ را به 5A377 ارتقاء می‌دهد و ضمن برطرف کردن باگ‌ها، بهبودهای دیگری را نیز در هدفون اعمال می‌کند.

اپل هنوز به‌طور مشخص نگفته است که اولین به‌روزرسانی ایرپاد پرو ۲ چه باگ‌هایی را برطرف و چه بهبودهایی را اعمال می‌کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ایرپاد به‌طور معمول در حین شارژ شدن این هدفون دردسترس قرار می‌گیرد و هیچ راهی برای نصبِ دستی به‌روزرسانی‌ها وجود ندارد.

اگر نمی‌دانید که ایرپاد شما از کدام نسخه‌ی فرم‌ور استفاده می‌کند در ابتدا مطمئن شوید که آیفون یا آیپدتان جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل iOS یا iPadOS را اجرا می‌کند. در مرحله‌ی بعد منوی تنظیمات را باز کنید و وارد مسیر Bluetooth > AirPods شوید. سپس روی گزینه‌ی More Info ضربه بزنید و پس از اسکرول به سمت پایین وارد About شوید تا جزئيات به نمایش دربیاید.

ایرپاد پرو ۲ اپل مجهز به تراشه‌ی H2 است و فرایند حذف نویز را به‌شکل بهتری نسبت‌به نسل قبل انجام می‌دهد. اپل می‌گوید این هدفون توگوشی سیستم شارژ بهبودیافته دارد و عمر باتری بهتری را ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات