گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ با پشتیبانی از صدای ۲۴ بیتی HiFi و حذف‌نویز هوشمند معرفی شد

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ رسماً از هدفون بی‌سیم جدید خود موسوم به گلکسی بادز ۲ پرو با قابلیت‌های بهبودیافته نسبت به نسل قبل و همچنین تغییراتی در طراحی این محصول رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ در رویداد امروز آنپکد خود رسماً از گلکسی بادز ۲ پرو رونمایی کرد. این شرکت می‌گوید ابعاد این هدفون‌های جدید کوچک‌تر از نسل قبل آن است و از پخش صدای ۲۴ بیتی ازطریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند. امکان پیش‌سفارش این محصول با قیمت ۲۲۹٫۹۹ دلار از امروز آغاز می‌شود و عرضه آن نیز از ۲۶ آگوست (چهارم شهریور ۱۴۰۱) شروع می‌شود.

بادز ۲ پرو حدود ۱۵ درصد از نسل قبلی خود کوچک‌تر شده لاست و سامسونگ طراحی آن را کمی تغییر داده است تا جریان هوای اضافی به گوش کاربر برسد و در استفاده‌های طولانی‌مدت حس راحت‌تری انتقال دهد.

گلکسی بادز ۲ پرو

غول فناوری کره‌ای همچنین تأکید دارد که از مواد بازیافتی در تولید بادز ۲ پرو استفاده کرده است.

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ همچنان امکان جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌های مختلف سامسونگ را ارائه می‌دهد. به‌گفته‌ی سامسونگ این محصول می‌تواند صدای ۲۴ بیتی HiFi پخش کند ولی برای استفاده از آن به گوشی مجهز به One UI 4.0 به بالا نیاز خواهید داشت. علاوه‌براین اسپاتیفای هنوز از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند.

گلکسی بادز ۲ پرو

سامسونگ با بهره گرفتن از کدک SSC HiFi اختصاصی خود، امکان پخش بی‌سیم HiFi را ارائه می‌دهد. این شرکت مدعی شده است که کدک جدید می‌تواند موسیقی را بدون تأخیر منتقل کرده و بلندگوهای دوطرفه‌ی کواکسیال جدید آن، صداها را غنی‌تر از همیشه به‌گوش کاربر می‌رسانند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پخش صدای ۳۶۰ درجه بهبودیافته‌ی چندکاناله، بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۳ اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب بادز ۲ پرو، پشتیبانی از SmartThings Find است که می‌توان از آن برای یافتن این هدفون استفاده کرد.

گلکسی بادز ۲ پرو
گلکسی بادز ۲ پرو
گلکسی بادز ۲ پرو
گلکسی بادز ۲ پرو

عمرباتری گلکسی بادز ۲ پرو درحال فعال بودن ANC، به پنج ساعت می‌رسد و اگر این قابلیت را خاموش کنید تا هشت ساعت افزایش خواهد یافت. با درنظر گرفتن کیس شارژ، عمر باتری این محصول به ۲۰ ساعت درحالت فعال بودن حذف‌نویز، و ۳۰ ساعت درحالت عادی خواهد رسید. این هدفون بی‌سیم همچنین گواهی IPX7 دارد و بنابراین دربرابر آب و تعریق مقاوم است. درمجموع می‌توان گفت این محصول نسبت به نسل قبلی آن، پیشرفت کمی داشته است ولی می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای جذاب درکنار گلکسی فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴ مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات