هدفون باسئوس Bowie H1 با عمر باتری ۷۰ ساعته و قابلیت حذف‌ نویز فعال معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هدفون جدید باسئوس به نام Bowei H1 با قابلیت حذف‌ نویز فعال (ANC)، عمر باتری تا ۷۰ ساعت و حالت مخصوص بازی با نرخ تأخیر بسیار کم معرفی شد.
تبلیغات

جدیدترین هدفون باسئوس (Baseus) با نام Bowie H1 معرفی شد. این محصول ساختاری شبیه ایرپاد مکس اپل دارد از قابلیت حذف‌نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. عمر باتری این هدفون بسیار درخورتوجه است و از بلوتوث ۵٫۲ نیز پشتیبانی می‌کند و نرخ‌ تأخیر بسیار کمی دارد.

همان‌طور که NotebookCheck اشاره می‌کند، باسئوس بیشتر به ساخت لوازم‌جانبی شارژر شناخته شده، اما این شرکت محصولات دیگری مثل هدفون‌های IPX8 TWS را با ظاهری شبیه ایرپاد‌های اپل تولید می‌کند. این برند به‌تازگی هدفون ‌Bowie H1 را به جمع خانواده‌ی محصولات سری Bowie اضافه کرده است.

هدفون باسئوس Bowei H1

Bowie H1 از درپوش‌های مستطیل‌شکل صاف و گرد بهره می‌برد که شاید برای برخی افراد یادآور ایرپاد مکس اپل باشد. این محصول از AAC و SBC پشتیبانی می‌کند، اما هیچ اشاره‌ای به تراشه‌ی داخلی آن نشده است.

باسئوس از درایورهای ۴۰ میلی‌متری در هدفون جدید Bowie H1 استفاده کرده است. این محصول همچنین از استاندارد بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و همان‌طور که اشاره شد، از قابلیت حذف‌ نویز فعال نیز بهره می‌برد. این دستگاه چهار میکروفون دارد که از آن‌ها برای کاهش نویز محیط و به‌خصوص باد استفاده می‌کند. توانایی حذف‌ نویز این محصول تا ۴۰ دسی‌بل رتبه‌بندی شده است. این هدفون همچنین به باتری ۸۰۰ میلی‌امپرساعتی مجهز شده و کاربران برای شارژ کردن آن می‌توانند از درگاه USB C استفاده کنند.

هدفون باسئوس Bowei H1

باسئوس مدعی شده است که با هربار شارژ کامل هدفون Bowie H1 درحالت غیرفعال بودن ANC و تنظیم سطح بلندی صدا روی ۷۰ درصد، می‌توان تا ۷۰ ساعت با آن کار کرد، درغیر این‌صورت، میانگین عمر باتری این محصول به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد. این شرکت اعلام کرده که باتری این هدفون فقط با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۰ ساعت دوام بیارود، اما شارژ کامل آن حدود یک ساعت طول می‌کشد.

باسئوس Bowie H1 را به برنامه‌ی تنظیمات اکو و همچنین حالت اختصاصی موسوم به Dual Channel Low Latency مجهز کرده که می‌تواند نرخ تأخیر را هنگام اجرای بازی‌ها به ۰٫۰۳۸ ثانیه کاهش دهد. این هدفون جدید در رنگ‌های خاکستری و سفید ازطریق فروشگاه AliExpress دردسترس خریداران است. قیمت این محصول با درنظر گرفتن هزینه‌های حمل‌ونقل حدود ۹۸٫۳۸ دلار است، اما درحال‌حاضر با تخفیف اولیه با قیمت ۶۸٫۹۷ دلار به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات