هدست گیمینگ لنوو Legion H5 با پشتیبانی از صدای فراگیر و قیمت ۴۴ دلار معرفی شد

پنج‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون گیمینگ بی‌سیم لنوو Legion H5 با قابلیت پخش صدای فراگیر و عمر باتری ۲۴ ساعته معرفی شد. قیمت این محصول ۴۴ دلار است.
تبلیغات

لنوو در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش هدست گیمینگ بی‌سیم جدیدی به‌ نام Legion H5 را معرفی کرده است که با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌‌ی ۲۹۹ یوان (حدود ۴۴ دلار) عرضه خواهد رسید.

به‌گزارش Gizmochina، هدست گیمینگ بی‌سیم Legion H5 لنوو از یک درایور ۵۰ میلی‌متری بهره می‌برد و صدایی واضح با باس باکیفیت تولید می‌کند. این هدست از چرم مصنوعی همراه با پدهای مشبک بافته‌شده است. به‌نظر می‌رسد این پدها، تنها سطحی است که برای حذف نویز روی این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین، پدهای این هدفون سطح راحتی را ارائه می‌دهند و با طراحی خاص خود، از عرق‌کردن کاربر هنگام استفاده جلوگیری می‌کنند.

هدست گیمینگ بی سیم لنوو Legion H5

هدست Legion H5 از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و به جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز مجهز شده و با پلتفرم‌های مختلف سازگار است و از جلوه‌های صوتی مجازی و صدای فراگیر استریو پشتیبانی می‌کند. این هدفون میکروفون جداشدنی نیز دارد که تنها با یک کلیک، به آن متصل می‌شود. ظرفیت دقیق باتری هدفون Legion H5 مشخص نیست؛ اما لنوو ادعا می‌کند با هربار شارژ می‌توان حداکثر ۲۴ ساعت با آن موسیقی پخش کرد.

هدست گیمینگ بی‌سیم لنوو Legion H5 در رنگ‌های مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. عرضه‌ی این هدفون از ۲۴ ژوئن (سوم تیر ۱۴۰۱) در چین آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از همین‌حالا آن را پیش‌خرید کنند. متأسفانه هنوز مشخص نیست آیا لنوو برنامه‌ای برای فروش این هدفون بی‌سیم در بازارهای خارج از چین دارد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات