هدفون‌های بی‌سیم شیائومی Redmi Buds 4 Pro و Redmi Buds 4 رونمایی شدند

سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی امروز طی رویدادی در چین از هندزفری‌های تماماً بی‌سیم ردمی بادز 4 پرو و ردمی بادز 4 در کنار سری ردمی نوت 11T رونمایی کرد.
تبلیغات

هدفون ترووایرلس Redmi Buds 4 Pro از کاهش نویز فوق‌العاده عمیق 43dB (۴۳ دسی‌بل) پشتیبانی می‌کند که این بیشترین و بهترین میزان حذف نویز بین هدفون‌های بی‌سیم ردمی است. قابلیت حذف نویز به‌شکل هوشمند برای از بین بردن صدای باد نیز کار می‌کند که یکی از ویژگی‌های استاندارد هدفون‌های بالارده محسوب می‌شود. شیائومی برای تبلیغات و معرفی این ایرفون‌ها از عبارت «وداع با صداهای مزاحم» استفاده کرده است.

ردمی بادز ۴ پرو | redmi buds 4 pro رنگ مشکی

بادز 4 پرو برای پخش موسیقی از درایورهای فعال دوگانه ۶ و ۱۰ میلی‌متری بهره می‌برد که به‌لطف آن‌ها صدای داینامیک دوگانه HiFi به گوش خواهد رسید. برای مکالمه و حذف نویز هم شیائومی از سه میکروفون در هر دو ایرباد (مجموعاً ۶ میکروفون) استفاده کرده که انتظار انتقال صدای شفاف و رسایی را داریم؛ همچنین حالتی گیمینگ برای این هدفون‌ها در نظر گرفته شده که شدیداً تأخیر صدا را کاهش داده و آن‌ را به ۵۹ میلی‌ثانیه می‌رساند؛ البته این قابلیت تنها با گوشی‌های شیائومی مانند ردمی k50 پرو ردمی نوت 11t آزموده شده و عملکرد آن روی گوشی‌های دیگر مشخص نیست. طول عمر باتری این بادزها به‌تنهایی ۹ ساعت است که مجموعاً با احتساب کیس شارژ آن‌ها به چیزی حدود ۳۶ ساعت خواهد رسید.

یکی از قابلیت‌هایی که پیش‌تر در ترو وایرلس‌های ردمی ندیده بودیم، صدای مجازی ۳۶۰ درجه است که شیائومی تصمیم به افزودن این امکان به ردمی بادز ۴ پرو گرفته است،‌ ویژگی‌ای که نمونه آن‌ را در بادز‌های پرچم‌دار سامسونگ و سونی دیده بودیم. انتظار می‌رود پیش‌فروش ردمی بادز 4 پرو با گواهی ip54 و نسخه‌ی بلوتوث ۵.۳ حدود یک هفته‌ی دیگر در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۳۶۹ یوان (معادل ۵۶ دلار) آغاز شود،‌ درحالی‌که قیمت هندزفری بی‌سیم شیائومی چیزی حدود ۶۰ دلار است.

ردمی بادز 4

ردمی بادز ۴ با طراحی‌ای که دارد بیشتر یادآور نسل قبلی است و برخلاف ردمی بادز 4 پرو که بازطراحی شده، همان ظاهر هدفون‌های بی‌سیم ردمی را دارد. این هدفون از درایورهای پویای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند و در هر ایرباد دو میکروفون برای مکالمه وجود دارد؛ همچنین قابلیت ANC نیز تا ۳۵ دسی‌بل برای حذف صداهای مزاحم اطراف پشتیبانی می‌‌شود. به‌جز ANC، حالت‌های دیگری مانند Ambient و transparency برای بهتر شنیدن صدای اطراف در نظر گرفته شده است.

ردمی بادز ۴ |‌ Redmi Buds 4

طول عمر باتری ردمی بادز 4 با احتساب کیس شارژ به ۳۰ ساعت می‌رسد. گفتنی است که گواهی ضدآب و ضدگردوغبار ip54 مانند مدل پرو برای این مدل نیز در نظر گرفته شده و نسخه‌ی بلوتوث نیز ۵.۲ است. قیمت پیش‌فروش ردمی بادز 4 حدود ۱۹۹ یوان (۳۰ دلار) و قیمت خرده‌فروشی آن نیز ۲۲۹ یوان (۳۵ دلار) خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات