هدفون هواوی فری بادز SE با بلوتوث 5.2 و شارژدهی ۶ ساعته معرفی شد

سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فری بادز SE هدفون توگوشی جدید هواوی با طراحی آشنا است که در دو رنگ معرفی شده و از بلوتوث ۵٫۲ بهره می‌برد. این هدفون ۶ ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش می‌کند.
تبلیغات

هواوی ساعاتی پیش هدفون توگوشی بی‌سیم فری بادز اس ای (Huawel FreeBuds SE) را برای بازارهای خارج از چین رونمایی کرد. هواوی فری بادز SE طراحی کلاسیک دارد و از کیس بیضی‌شکل استفاده می‌کند.

این هدفون در دو رنگ معرفی شده است. بخش داخلی کیس هدفون تاریک‌تر از بخش خارجی به‌نظر می‌رسد و جلوه‌ی زیبایی دارد. خود هدفون نیز طراحی ارگونومیک و استانداردی دارد. هدفون هواوی از درایور ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند.

مدل سبزآبی هدفون فری بادز SE هواوی با کیس شارژ

براساس آنچه گیزموچاینا می‌نویسد هدفون توگوشی جدید هواوی از بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و مجهز به پردازنده‌ی BES2500IZ است. این هدفون به هنگام برقراری تماس نویز را کاهش می‌دهد بااین‌حال مجهز به فناوری ANC نیست.

رنگ بندی کیس هدفون فری بادز SE هواوی

FreeBuds SE هواوی از باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و توانایی پخش ۶ ساعت موسیقی را دارد. این هدفون به هنگام برقراری تماس ویدئویی چهار ساعت شارژدهی می‌کند. به‌لطف کیس، شارژدهی هدفون هواوی در هنگام پخش موسیقی و برقراری تماس به‌ترتیب ۲۴ ساعت و ۱۶ ساعت خواهد بود.

هواوی فعلاً به قیمت و تاریخ عرضه‌ی فری بادز SE اشاره نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات