اپل به‌زودی ایرپاد پرو ۲ را در کنار گزینه‌های رنگی جدید ایرپاد مکس رونمایی می‌کند

یک‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مارک گورمن می‌گوید اپل قصد دارد درکنار عرضه‌ی ایرپاد پرو ۲ در پاییز، رنگ‌های جدید ایرپاد مکس را نیز معرفی کند.
تبلیغات

در ابتدا ایرپاد مکس در چندین رنگ ازجمله خاکستری، نقره‌ای، سبز، صورتی و آبی آسمانی معرفی شد. اکنون، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار داشته باشیم گزینه‌های رنگی جدیدی برای این محصول ارائه شود که اواخر امسال درکنار نسخه‌ی دیگر ایرپاد پرو معرفی خواهد شد.

به‌گفته‌ی 9to5mac، مارک گورمن از بلومبرگ امروز در آخرین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On خود گفت اپل امسال دو به‌روزرسانی برای ایرپاد در نظر گرفته است. نسخه‌ی جدیدی از ایرپاد پرو در راه است و گزارش‌های فعلی حاکی از آن است که AirPods Pro 2 طراحی جدیدی دارد و می‌تواند از پخش Lossless پشتیبانی کند.

شایعاتی نیز درباره‌ی ویژگی‌های جدید «مدیریت سلامت» و ردیابی تناسب‌اندام وجود دارد؛ اما همچنان منتظر جزئیات بیشتری هستیم تا بدانیم اپل دقیقاً کدام ویژگی‌های سلامتی و تناسب‌اندام را می‌تواند برای محصول صوتی آینده‌ی خود برنامه‌ریزی کند.

در خبرنامه‌ی روز یکشنبه، گورمن اشاره کرد درکنار AirPods Pro 2، اپل در حال برنامه‌ریزی برای اضافه‌کردن رنگ‌های جدید AirPods Max است. درحالی‌که گورمن می‌گوید امیدوار است کاهش قیمت را نیز شاهد باشیم، هنوز اطلاعاتی دردسترس نداریم که این مسئله را تأیید کند.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که در پاییز باید منتظر ایرپاد پرو ۲ جدید باشیم. مدل فعلی از پاییز ۲۰۱۹ وارد بازار شده است؛ بنابراین، احتمالاً باتری آن برای برخی از کاربران اولیه مشکل دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات