اپل با همکاری طراح ایرانی نسخه‌ ویژه هدفون Powerbeats Pro را عرضه می‌کند

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پریا فرزانه، طراح انگلیسی‌ایرانی، در ساخت نسخه‌ی ویژه‌ی هدفون Powerbeats Pro به اپل کمک کرد و اکنون این محصول آماده عرضه است.
تبلیغات

اپل نسخه‌ی ویژه‌ای از هدفون Powerbeats Pro خود را با همکاری طراحی ایرانی‌انگلیسی به قیمت ۲۵۰ دلار روانه بازار کرد. در این طرح جدید، از الگویی خاصی همراه با رنگ زرد و بنفش تیره استفاده‌شده‌ی تا زیبایی آن دوچندان شود.

 نسخه ویژه Powerbeats Pro

به‌گزارش macrumors، نسخه‌ی ویژه‌ی هدفون مذکور با مشارکت و الهام از طرح‌های پریا فرزانه، طراح انگلیسی‌ایرانی ساکن لندن، ساخته شده است. در‌کنار الگوی منحصربه‌فرد زرد و بنفش تیره که روی قاب و خود Powerbeats Pro چاپ شده است، این هدفون‌ بلوتوثی در جعبه‌ای منحصربه‌فرد و با برچسب‌های مخصوص عرضه می‌شود.

Our collaboration with @pariafarzaneh is available now. Shop the special-edition Powerbeats Pro. https://t.co/MAJfmFUlML pic.twitter.com/y5mWyDLRPu— Beats by Dre (@beatsbydre) May 6, 2022
ترجمه: محصول نهایی همکاری ما با @pariafarzaneh هم‌اکنون دردسترس است. نسخه‌ی ویژه Powerbeats Pro را تهیه کنید.

Powerbeats Pro با طراحی جدید مانند نسخه‌ی معمولی ۲۵۰ دلار قیمت دارد و در‌حال‌حاضر به‌طور انحصاری در SSENSE دردسترس است. در‌حال‌‌حاضر، اپل پیشنهاد ویژه‌ای برای Powerbeats Pro معمولی در نظر گرفته است و آن را با قیمت ۲۰۰ دلار در وب‌سایتش می‌فروشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات