رندرهای جدید ریلمی بادز Q2s منتشر شد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدید هدفون‌های TWS ریلمی بادز Q2s طراحی این محصول را در سه رنگ مشکی و سفید و سبز نشان می‌دهد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ریلمی به‌زودی هدفون‌های جدید TWS سری Q را رونمایی کند. این هدفون‌ها ریلمی بادز Q2s نام دارند و به‌تازگی شایعات زیادی درباره‌ی آن‌ها منتشر شده است. معرفی بادز Q2s آخرین‌بار در هند مطرح شد و اکنون جزئیاتی از این محصول در یکی از وب‌سایت‌های مربوط به دریافت گواهی لوازم الکترونیکی مشاهده شده است. علاوه‌براین، رندرهایی از این هدفون‌ها به‌اشتراک گذاشته شده است.

ریلمی بادز Q2s

به‌گزارش گیزموچاینا، پیوش باسارکار، نویسنده‌ی هندی، برای اولین‌بار ریلمی بادز Q2s را در فهرست IECEE مشاهده کرد. براساس این فهرست، هدفون‌های TWS بعدی ریلمی با شماره‌مدل RMA2110 شناخته خواهند شد. این محصول از باتری ۴۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و علاوه‌براین ظرفیت باتری جعبه‌ی آن ۴۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

پیش‌ازاین، اعلام شده بود که ریلمی بادز Q2s در بازارهای اروپایی و هند عرضه خواهد شد. این هدفون در هند با قیمتی درحدود ۲۷ دلار فروخته خواهد شد و قیمت آن در بازارهای اروپایی حدود ۳۳ دلار خواهد بود.

ریلمی بادز Q2s

ریلمی بادز Q2s در سه رنگ مشکی و سبز و سفید عرضه خواهد شد. اکنون InTech Bits رندرهای جدیدی از این محصول به‌اشتراک گذاشته است که نشان‌ می‌دهد طراحی این هدفون‌ها شبیه بادز Q2 خواهد بود.

جزئیات بیشتری از بادز Q2s دردسترس نیست؛ ولی انتظار می‌رود این محصول از قابلیت‌هایی مشابه ریلمی بادز Q2 بهره ببرد. البته می‌توان انتظار داشت هدفون TWS جدید ریلمی ازنظر عمرباتری و پایداری در اتصال درمقایسه‌با نسل قبلی خود بهبود داده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات