طراحی متفاوت OnePlus Nord Buds فاش شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش‌شده از OnePlus Nord Buds، از طراحی متفاوت ایرباد جدید وان‌پلاس پرده برداشت.
تبلیغات

وان‌پلاس در چند سال اخیر گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی زیادی را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. این سیاست ممکن است تعداد قابل‌توجهی از طرفداران آن را ناامید کرده باشد زیرا شعار وان‌پلاس «هرگز قانع نشو» است و چنین اقدامی خیانت به آن محسوب می‌شود؛ اما از سوی دیگر نمی‌توان افزایش مخاطبان جهانی جدید دستگاه‌های این شرکت را نادیده گرفت.

طراحی OnePlus Nord Buds در کنار کیس شارژ آن

فون آرنا می‌نویسد این مخاطبان، که تنها در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۱ در ایالات متحده آمریکا، ارقام فروش برند مذکور را به میزان حیرت‌انگیز ۵۲۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دادند، ظاهراً در آینده نزدیک اولین ایرباد OnePlus Nord را مشاهده می‌کنند. گفته می‌شود این محصول احتمالاً جایگزینی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای OnePlus Buds Pro خواهد بود. البته Buds Z2 نیز به‌عنوان گزینه‌‌ای مقرون‌به‌صرفه تلقی می‌شود، بنابراین باید منتظر ماند و دید محصول جدید چه برتری‌ها و تفاوت‌هایی نسبت به آن دارد که جایگزین بهتری است.

طراحی OnePlus Nord Buds در کنار کیس شارژ آن

در نگاه اول، می‌توان متوجه شد که OnePlus Nord Buds طراحی غیرمعمولی دارد و همین امر آن را نسبت به OnePlus Buds Z2 ،Buds Z و Buds Pro متمایز می‌کند.

کیس شارژ ایرباد آینده وان‌پلاس نیز تا حدی بزرگ‌ است و شباهتی زیادی به قاب OnePlus Buds Pro ندارد. اگرچه مشخصات و ویژگی‌های این محصول هنوز مخفی مانده و فاش نشده است، اما این احتمال وجود دارد که OnePlus Nord Buds پیشرفته‌ترین تکنولوژی حذف نویز فعال را ارائه دهد.

طراحی OnePlus Nord Buds در کنار کیس شارژ آن

باید اشاره کرد که هنوز نام OnePlus Nord Buds برای ایرباد جدید این شرکت نهایی نشده است. همچنین ممکن است شاهد تغییراتی در طراحی آن باشیم. علاوه‌براین، عرضه‌ی تجاری محصول جدید وان‌پلاس شاید از چند ماه دیگر آغاز شود، در‌ نتیجه باید برای مدت نسبتاً زیادی انتظار کشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات