سونی نسخه‌های ویژه هدفون، ایرفون و واکمن اسپایدرمن ادیشن را رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی نسخه‌ی ویژه هدفون‌ و ایرفون‌ WF-1000XM4 و WH-1000XM4 و واکمن NW-A105 را معرفی کرده است که کیفیت صوتی تحسین‌برانگیزی ارائه می‌دهند.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، سونی سری جدید دستگاه‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man No Way Home) را به وب‌سایت ژاپنی این شرکت اضافه کرده است. هدفون‌ و ایرفون‌های ویژه در مدل‌های WF-1000XM4 و WH-1000XM4 با کیفیت صوتی بهتر و عملکرد کلی پیشرفته معرفی شده‌اند. این دو مدل از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، کیفیت صوتی با وضوح رضایت‌بخش، عمر باتری طولانی و چندین ویژگی دیگر برخوردار‌‌‌ند که تمامی مجموعه را متمایز می‌کند.

ایرفون اسپایدرمن ادیشن سونی

همچنین در مجموعه مرد عنکبوتی، واکمن NW-A105 گنجانده شده است که طراحی‌اش به نسخه‌ی ویژه‌ی هدفون و ایرفون شباهت دارد. این مدل‌ها در رنگ‌های سبز تیره و قرمز روشن عرضه خواهند شد. جزئیات بیشتر این سری در وب سایت سونی ژاپن دردسترس است.

واکمن اسپایدرمن ادیشن سونی

هدفون‌ و ایرفون WF-1000XM4 و WH-1000XM4 ویژگی‌های چشمگیری دارند و سونی اکنون با کمی تغییر در برخی از جنبه‌های مشخصات آن‌ها با مجموعه‌ی جدید، رنگی به مدل‌ها اضافه کرده است. مشخص نیست که مدل‌های ویژه در چه مناطقی دردسترس خواهند بود؛ اما بدیهی است که اولویت بیشتری به بازار داخلی ژاپن داده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات