به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس بادز پرو با قابلیت اتصال هم‌زمان دو دستگاه منتشر شد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت اتصال دوگانه در وان‌پلاس بادز پرو به کاربران این امکان را می‌دهد تا هم‌زمان به بیش از یک دستگاه متصل شوند. ویژگی مذکور در گوشی‌های هوشمند غیر وان‌پلاس نیز دردسترس است.
تبلیغات

به‌گزارش gadgets.ndtv، وان‌پلاس در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای ایربادهای پرچم‌دار بی‌سیم خود، یعنی وان‌پلاس بادز پرو است. در این‌به‌روزرسانی ویژگی اتصال دوگانه (Dual Connection) اضافه شده است که به کاربران امکان می‌دهد هم‌زمان به بیش از یک دستگاه (لپ‌تاپ و گوشی) متصل شوند.

حالت اتصال دوگانه اجازه می‌دهد تا ایرباد بی‌سیم (TWS) به‌طور یکپارچه به دستگاهی سوئیچ کند که صدا در آن پخش می‌شود. وان پلاس اعلام کرد که این ویژگی در گوشی‌های وان‌پلاس ازطریق Settings app دردسترس خواهد بود.

طبق پست اخیر در انجمن وان‌پلاس، به‌روزرسانی جدید (شماره ۵۳۱.۵۳۱.۴۱۰) به‌‌تدریج برای تمام کاربران منتشر می‌شود. این بدان‌معنا است که امروز فقط تعداد انگشت‌شماری از کاربران وان‌پلاس بادز پرو به نسخه‌ی جدید دسترسی دارند و در روزهای آینده، برای سایر کاربران منتشر خواهد شد.

به‌گفته‌ی وان‌پلاس، کاربر می‌تواند اعلان‌های زنگ تلفن خود را دنبال کند و در‌عین‌حال در رایانه‌ی خود به موسیقی گوش یا فیلم تماشا کند. بااین‌حال، اولویت تماس‌ها بیشتر از رسانه‌ها است؛ بنابراین، این شرکت می‌گوید در‌صورت دریافت تماس، بادز پرو به حالت تلفن تغییر خواهد کرد.

برای فعال‌کردن این ویژگی، کاربران باید ابتدا به‌روزرسانی جدید را نصب و بررسی کنند که آیا شماره‌ی نسخه‌ی فعلی ۵۳۱.۵۳۱.۴۱۰ است یا خیر. آن‌ها می‌توانند از گوشی هوشمند وان‌پلاس خود برای رفتن به بخش تنظیمات، بلوتوث، ضربه‌زدن روی چرخ‌دنده و سپس انتخاب هدفون، قابلیت جدید را فعال کنند.

این کار باید پس از جفت‌شدن با دستگاه دوم مانند لپ‌تاپ یا تبلت انجام شود. وان‌پلاس می‌گوید که حتی دارندگان وان‌پلاس بادز پرو که از گوشی‌های هوشمند سایر برند‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند ازطریق برنامه HeyMelody از ویژگی Dual Connection استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات