رونمایی از ایرپاد ۳ در رویداد Unleashed بار دیگر تأیید شد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گفته دن ایوز، به احتمال زیاد اپل در رویداد Unleashed از ایرپاد ۳ نیز رونمایی خواهد کرد؛ هدفون کاملا بی‌سیمی که می‌تواند سهم اپل در بازار پوشیدنی‌ها را افزایش بدهد.
تبلیغات

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل رویداد Unleashed را با تمرکز بر معارفه کامپیوترهای جدید مک برگزار خواهد کرد؛ اما این احتمال وجود دارد که غول دنیای فناوری از سایر محصولات سخت‌افزری نیز در این رویداد رونمایی کند. در این میان، نسل سوم ایرپاد استاندارد تنها محصولی است که تقریبا بیشتر تحلیلگران بر حضور آن در رویداد دوشنبه پیش رو اتفاق نظر دارند.

دَن ایوز، تحلیلگر ارشد ودبوش در یادداشتی خطاب به سرمایه‌گذاران می‌گوید که ایرپاد ۳ احتمالا در کنار مک‌بوک پرو معرفی خواهد شد. وی با پرداختن به شایعات پیشین، خاطرنشان می‌کند که ایرپاد جدید داری طراحی مشابه ایرپاد پرو با ساقه‌های کوچک‌تر است و ظاهرا اپل در این هدفون به‌منظور کاهش هزینه‌ها از ارائه قابلیت حذف نویز فعال صرف‌نظر کرده.

طبق گزارش‌های قبلی، ایرپادهای جدید احتمالا از SiP (سیستم-در-پکیج) مشابه مدل‌های پرو بهره خواهند گرفت که در آن، تراشه H1 وظیفه پردازش‌های صوتی را برعهده دارد. این تراشه همچنین منجر به بهبود کیفیت بیس صداد می‌شود. بررسی‌های زنجیره تأمین نشان می‌دهد که تولید انبوه ایرپادها مدتی است آغاز شده و همین موضوع، احتمال معرفی آن را در هفته جاری دو چندان می‌کند.

افزون‌براین، در اوایل هفته گذشته یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو معروف به PandaIsBald، ادعا کرد که نسل سوم ایرپاد در رویداد جدید اپل حضور خواهد داشت. در حقیقت، این نخستین به‌روزرسانی ایرپادهای استاندارد، از زمان عرضه نسل دوم ایرپاد در مارس ۲۰۱۹ است. ایرپاد نسل دوم ۱۵۹ دلار با قاب شارژ سیمی و ۱۹۹ دلار با قاب شارژ بی‌سیم قیمت دارد و احتمالا مدل جدید نیز قیمتی در همین بازه خواهد داشت.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با ایرپاد به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات