اولین اطلاعات از هدست بی‌سیم بوز با نام QC 45 منتشر شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، هدست بوز با نام QuietComfort 45 مراحل طراحی و توسعه را پشت سر گذاشته است و ویژگی‌هایی مانند حذف نویز موجود در محیط دارد.
تبلیغات

PhoneArena در گزارشی به یک مدل هدست بوز پرداخته که در FCC رؤیت شده است. گویا  این محصول با نام Bose QuietComfort 45 یا QC 45 توانسته تأییدیه‌ی FCC را برای عرضه در بازار ایالات متحده دریافت کند.

هدست QC 45 بوز در واقع جایگزینی برای هدست محبوب QuietComfort 35 است که در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار شد و توانست موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌ی فروش و جلب نظر مخاطبان و طرفداران محصولات بوز به دست آورد. طی ۵ سال گذشته، بوز تمرکز خود را از سری QC به سمت سری ۷۰۰ و ایربادهای بالارده‌ برده است تا بتواند بازار مناسبی برای محصولات ذکرشده به دست آورد.

بر اساس گزارش‌ها، بوز برای معرفی مدل دیگری از سری QC آماده می‌شود و می‌خواهد یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم با ویژگی‌های مختلف از جمله حذف نویز محیط را به کاربران ارائه بدهد. هدست QC 35 همچنان از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار محسوب می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت رقمی بالغ بر ۳۰۰ دلار صاحب آن شوند؛ اما در مورد مدل QC 45 باید گفت انتظار می‌رود قیمت آن کمی بیشتر از QC 35 باشد.

هدست QuietComfort 45 شرکت بوز

تصویری نیز از این هدست بوز یعنی QuietComfort 45 منتشر شده است که آن را در رنگ‌ سفید نشان می‌دهد. از نظر طراحی ظاهری می‌توان گفت تفاوت بسیار کمی میان هدست QC 45 با مدل پیشین آن وجود دارد؛ اما پیشرفت‌هایی از نظر کیفیت صدای خروجی و ارتباطات در هدست بعدی بوز وجود خواهد داشت. همچنین ممکن است ظرفیت باتری هدست افزایش یابد و بتواند عمر مفید بیشتری با هر بار شارژ در اختیار کاربر قرار بدهد.

باید در نظر داشت که هدست QC 45 بوز توانسته است تأییدیه‌ی FCC را دریافت کند. برای تأیید محصولات، شرکت‌ها باید نسخه‌ی نهایی آن‌ها را به این سازمان ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. با این حساب، طراحی و توسعه‌ی این هدست شرکت بوز تمام شده است و احتمالا در مرحله‌ی تولید انبوه قرار دارد. درواقع باید انتظار داشته باشیم که بوز به‌زودی از QC 45 رونمایی و آن را آماده‌ی عرضه به بازار کند.

بسیاری از اطلاعات هدست QC 45 در زمینه‌های مختلف از جمله مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های نرم‌افزاری مشخص نشده است و اطلاعات بسیار کمی از آن در اختیار داریم؛ اما انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی این هدست بوز گزارش‌های بیشتری منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات