ال جی ایرباد DFP8W را با ویژگی حذف فعال نویز محیط معرفی کرد

شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی ایربادی معرفی کرده است که ویژگی‌های متعددی از جمله حذف فعال نویز محیط دارد و از  کدک‌هایی مانند apt-X ،AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی دیگر گوشی هوشمندی تولید و روانه‌ی بازار نمی‌کند؛ اما همچنان در بخش لوازم جانبی مانند هدفون و هدست فعال است و اخیرا ایربادی معرفی کرده که Tone Free DFP8W نام دارد. این ایرباد واقعا بی‌سیم ال‌جی ویژگی‌های مختلفی به کاربر ارائه می‌دهد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

در کنار ویژگی‌هایی مانند حذف فعال نویز محیط، ایرباد ال‌جی از یک باتری بهره می‌برد که با هر بار شارژ کامل می‌تواند از ۱۰ ساعت پخش مداوم آهنگ پشتیبانی کند؛ البته ال‌جی به ظرفیت جعبه‌ی شارژ ایرباد جدید اشاره‌ای نکرده است. DFP8W دارای درایورهای ۸ میلی‌متری است که  هر کدام از سه میکروفون برای دریافت و حذف نویز موجود در محیط اطراف کاربر استفاده می‌کند. 

ایرباد ال جی Tone Free DFP8W

طبق گزارش GSMArena ،محصول جدید شرکت کره‌ای از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و امکان شناسایی آن با نهایت ۵ دستگاه وجود دارد. با استفاده از این ویژگی می‌توان بدون نیاز به شناساندن مجدد ایرباد به دستگاه‌های مورد نظر، تنها با چند اقدام ساده از ایرباد استفاده کرد. ایرباد جدید ال‌جی از پروتکل‌های مختلف پمانند Google Fast Pairing و Windows Swift Pair نیز پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی در مورد ایرباد جدید خود می‌گوید قادر به پشتیبانی از کدک‌هایی مانند apt-X ،AAC و SBC است و از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند. این گواهی به معنی مقاومت ایرباد ال‌جی در برابر نفوذ آب است. مصرف باتری ایرباد DFP8W به‌شدت بستگی به فعال یا غیر فعال بودن ANC یاحذف‌کننده‌ی فعال نویز محیط دارد. اگر ANC خاموش باشد، کاربر با هر بار شارژ کامل ایرباد جدید ال‌جی می‌تواند به مدت ۱۰ ساعت به موسیقی گوش فرا بدهد؛ اما با فعال کردن این ویژگی، عمر مفید باتری به ۶ ساعت کاهش می‌یابد.

رنگبندی ایرباد ال جی Tone Free DFP8W

اگر استفاده از جعبه‌ی شارژ را نیز در نظر بگیریم، عمر ایرباد در حالت ANC فعال به ۱۴ ساعت و در حالت غیر فعال بودن ویژگی حذف فعال نویز محیط به ۲۴ ساعت خواهد رسید. انتظار می‌رود ایرباد جدید ال‌جی با قیمت ۱۸۰ یورو روانه‌ی بازار شود.این ایرباد در سه رنگ‌ سفید، طلایی و مشکی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. متأسفانه هنوز زمان عرضه‌ی محصول جدید ال‌جی به بازار مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات