جان پراسر: هدفون بیتس استودیو بادز در تاریخ ۲۱ جولای رونمایی خواهد شد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی جان پراسر، اپل قصد دارد ۲۱ جولای (۳۰ تیر) از هدفون‌ کاملاً بی‌سیم استودیو بادز رونمایی کند.
تبلیغات

اپل هنوز از هدفون‌ بی‌ سیم بیتس استودیو بادز رونمایی نکرده است؛ اما هدفون مذکور بارها در گوش افراد سرشناس دیده شده است که به‌نوعی یک شگرد تبلیغاتی محسوب می‌شود. گوشی‌های هدفون جدید بیتس دارای ابعاد بسیار کوچک و فاقد ساقه‌ی منتهی به بدنه هستند. روز گذشته جان پراسر، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، در وب‌سایت خود ادعا کرد که استودیو بادز در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۱ (۳۰ تیر ۱۴۰۰) رونمایی و عرضه خواهد شد. هدفون یادشده در پایگاه نظارت داده تایوان (NCC) نیز دیده شده است که مهر تأییدی بر عرضه‌ی محصول در آینده‌ای نزدیک محسوب می‌شود.

پراسر می‌گوید هدفون استودیو بادز بسیار شبیه نسل دوم ایرپاد پرو است. تاکنون هیچ‌گونه تصویری از طراحی احتمالی ایرپاد پرو ۲ برای تأیید گفته‌های پراسر افشا نشده است؛ اما گمان می‌رود گفته‌های پراسر به واقعیت نزدیک باشد؛ زیرا چندی پیش اخباری دال بر بازطراحی نسل بعدی ایرپاد پرو منتشر شد و گفته می‌شد مؤلفه‌های طراحی هدفون بالارده‌ی کوپرتینویی‌ها نزدیک به ایربادز شرکت‌هایی همچون گوگل و سامسونگ است. این نخستین بار نیست که تصاویری از استودیو بادز رسانه‌ای می‌شود. برای مثال، به‌تازگی هدفون یادشده در موزیک ویدئوی جدید رودی ریچ، خواننده و ترانه‌سرای رَپ، دیده شده است که از قرار معلوم، شباهت بسیاری به تصاویر افشاشده دارد.

اپل همچنین در تلاش بود گواهی و تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) را برای این هدفون کسب کند و در ۲۴ می (۳ خرداد)، هدفون بعدی کوپرتینویی‌ها در پرونده FCC دیده شد. به‌تازگی تصاویر واقعی از قاب محافظ منتسب به استودیو بادز توسط یک افشاگر در توییتر با نام کاربری MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است. همچنین، اخیراً تصاویر جدیدی از محصول یادشده در پایگاه نظارت داده تایوان منتشر شده است که تقریباً تمامی جزئیات طراحی این محصول را نمایان می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات