اپل در WWDC 2021 از ویژگی‌های جدید ایرپاد رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل علاوه بر اینکه کیفیت پخش صدای ایرپاد را افزایش می‌دهد، ابزاری نیز برای جلوگیری از گم‌ شدن آن در اختیار کاربران می‌گزارد.
تبلیغات

در کنفرانس خبری اپل که شب گذشته برگزار شد، اپل ویژگی‌های جدیدی برای ایرپاد معرفی کرد؛ قابلیت‌هایی که به بهبود کیفیت صدای خروجی کمک می‌کنند یا کاربر را در یافتن ایرپاد گم‌شده یاری می‌دهند. یکی از ویژگی‌های معرفی‌شده برای ایرپاد، Conversation Boost نام دارد که به بهبود کیفیت مکالمه کمک می‌کند. این ویژگی می‌تواند صدای مخاطب را تقویت کند تا کاربر در هنگام مکالمه بتواند صدای طرف مخاطب را شفاف‌تر بشنود.

به گزارش Engadget، ویژگی‌های اضافه‌شده به iOS 15 به کاربر اجازه می‌دهند لغو نویز محیط را با توجه به نیاز خود تنظیم کند. چنین اقدامی به افرادی که می‌خواهند تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند یا صدای محیط آن‌ها را آزار می‌دهد، کمک فراوانی خواهد کرد.

ویژگی بعدی که اپل برای ایرپاد در نظر گرفته است، خواندن اعلان (Announce Notifications) نام دارد. این ویژگی با سینک شدن با بخش جدید فوکوس در iOS 15 می‌تواند متون مختلف را برای کاربر بخواند. فرض کنید فهرست خریدی دارید و می‌خواهید موارد مورد نیاز خود را از فروشگاه خریداری کنید. ویژگی مورد نظر شما را از نگاه انداختن به آیفون بی‌نیاز می‌سازد و فهرست خرید از طریق ایرپاد توسط دستگاه خوانده خواهد شد.

کوپرتینویی‌ها برای جلوگیری از گم‌ شدن ایرپاد راه حلی ارائه داده‌اند. درواقع اگر ایرپاد را برندارید و از آن فاصله بگیرید، اعلانی شما را از این موضوع باخبر می‌کند. اپل برای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس ویژگی Spatial Audio را نیز معرفی کرده است که در هنگام کار با مک‌ دارای تراشه‌ی M1 یا Apple TV اجازه می‌دهد صدایی طبیعی‌تر و بدون‌ مزاحمت تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومیت در مورد ویژگی‌های جدید اپل ایرپاد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات