اپل احتمالا سه‌شنبه هفته آینده ایرپاد ۳ را معرفی می‌کند

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اپل سه‌شنبه هفته‌ی آینده ایرپاد ۳ را با طراحی شبیه ایرپاد پرو معرفی می‌کند.
تبلیغات

تاکنون، شایعات متعددی از معرفی نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم اپل در سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی منتشر شده است. اکنون در آخرین مورد، گفته می‌شود ساکنین کوپرتینو در نظر دارند تا جدیدترین هدفون بی‌سیم خود را هفته‌ی آتی رونمایی کنند.

به نقل از اپل‌اینسایدر و براساس شایعه‌ای بسیار مشکوک، اپل قصد دارد ۲۸ اردیبهشت یک محصول پایین‌رده از خانواده هدفون‌های کاملاً بی‌سیم ایرپاد را با طراحی به‌روزشده رونمایی کند. روز گذشته، یوتیوبر، لوک میانی، بدون استناد به منابع خاصی در توییتر ادعا کرد که پیش‌نمایشی از ایرپاد نسل سوم، سه‌شنبه آینده منتشر خواهد شد. وی افزود که هدفون یادشده می‌تواند در کنار سرویس موسوم به Apple Music HiFi راه‌اندازی شود. اعتقاد بر این است که هر دو محصول در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی معرفی خواهند شد.

لوک میانی هیچ سابقه‌ای در پیش‌بینی عرضه‌ی محصولات آینده‌ی اپل ندارد و معمولاً کانال یوتیوبی‌اش فقط شایعات پیرامون محصولات آینده‌ی اپل را پوشش می‌دهد. افزون بر این، در هفته‌های اخیر زمزمه‌های معرفی نسل جدید هدفون بی‌سیم ایرپاد کم‌رنگ‌تر شده است. تحلیلگران تقریباً از یک سال پیش شروع به ارائه اطلاعات مختصری درباره‌ی ایرپاد آینده کردند؛ البته تصاویری از شاسی و قاب شارژ ایرپاد رسانه‌ای شد که می‌تواند دید خوبی از طراحی آن ارائه دهد.

به‌طورکلی، شواهد حاکی از آن است که اپل قصد دارد مدل استاندارد را در کالبد و قابلیت‌های جدید به‌روز کند. گفته می‌شود طراحی ایرپاد نسل سوم مشابه ایرپاد پرو فعلی، ساقه‌ی کوتاه‌تر و پدهای سیلیکونی قابل تعویض خواهد داشت؛ اما برای کاهش قیمت از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حذف نویز فعال بی‌بهره خواهد بود.

در رابطه با ویژگی جدید اپل موزیک، گزارشی در اوایل ماه جاری ادعا کرد که اپل قابلیت پخش موسیقی با کیفیت Hi-Fi را با هدف رقابت با اسپاتیفای و تایدل راه‌اندازی خواهد کرد. انتظار می‌رود اشتراک سرویس اپل موزیک با کیفت Hi-Fi، بالغ‌بر ۹٫۹۹ دلار هزینه در بر داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات