تصاویر منتسب به هدفون WF-1000XM4 سونی فاش شد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد نسل جدید هدفون توگوشی سونی طراحی مرسوم‌تری درمقایسه‌با 1000XM3 دارد و از فناوری حذف نویز پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

زمان چندان زیادی تا عرضه‌ی نسل جدید ایرباد نویز کنسلینگ تمام‌بی‌سیم سونی باقی نمانده و واکمن بلاگ اخیراً تصاویری از این هدفون را فاش کرده است. به‌نوشته‌ی ورج، تصاویر فاش‌شده‌ی Sony WF-1000XM4 این هدفون توگوشی را تقریباً از تمامی زوایا نشان می‌دهند و تصویری را تأیید می‌کنند که چند ماه پیش فاش شده بود.

به‌نظر می‌رسد هدفون WF-1000XM4 ازلحاظ طراحی ظاهری تفاوت‌های محسوسی با 1000XM3 دارد. ظاهراً سونی ابعاد ایرباد جدیدش را اندکی کاهش داده و در آن خبری از طراحی تخت بیضی‌مانند نیست و شباهت‌های بیشتری به رقبایی نظیر سامسونگ گلکسی بادز پرو و هدفون سنهایزر مومنتوم ترو وایرلس 2 و دیگر ایربادها دارد. سونی لوگو خود را به بخش کناری منتقل کرده و این یعنی وقتی هدفون را در گوش نگاه کنید، عبارت سونی را در نگاه اول روی آن مشاهده نخواهید کرد.

تصویر فاش شده هدفون سونی 1000XM4 از تمام زوایا

سونی تصمیم گرفته است در نسل جدید همچنان به ترکیب‌ رنگی آشنای مشکی و مسی (یا رز گلد) پایبند بماند. ایرباد جدید سونی غالبا مشکی است؛ بااین‌حال، در اطراف میکروفون‌های خارجی که برای نویز کنسلینگ از آن‌ها استفاده می‌شود، رگه‌هایی از رنگ مسی به چشم می‌خورد.

سونی کیس شارژ محصول را نیز بازطراحی کرده و به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به آن اضافه کرده است. اکثر ایربادهای پرچم‌داری که پس از 1000XM3 عرضه شده‌اند، به شارژ بی‌سیم مجهز هستند. توان شارژ افزایش یافته و انتظار داریم کیس هدفون سونی WF-1000XM4 سریع‌تر از نسل قبل شارژ شود.

براساس اسناد ثبت‌شده‌ی سونی در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده، احتمالاً ژاپنی‌ها ماه آینده‌ی میلادی WF-1000XM3 را رونمایی خواهند کرد. یکی از ضعف‌های اصلی WF-1000XM4 مقاوم‌نبودن دربرابر آب و عرق بود. احتمالاً سونی چنین قابلیتی را در هدفون نسل جدید قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات