مایکروسافت هدست‌هایی مجهز به دکمه‌ی اختصاصی تیمز معرفی کرد

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکروسافت در کنار عرضه سرفیس هدفون ۲ پلاس، از سه مدل هدفون رونمایی کرده است که دکمه‌ی مخصوص برای اپلیکیشن مایکروسافت تیمز دارند.
تبلیغات

جدیدترین سخت‌افزارهای عرضه‌شده از طرف مایکروسافت کاربران را به استفاده از اپلیکیشن تیمز تشویق می‌کند. این شرکت ماه گذشته بلندگوی هوشمندی عرضه کرد که با تیمز سازگاری دارد و در اوایل سال جاری میلادی هم مانیتورهایی به نمایش درآمدند که دکمه‌ای مخصوص تیمز دارند. از جدیدترین محصولات سازگار با تیمز مایکروسافت می‌توان به سه مدل هدست‌‌ اشاره کرد.

این هدست‌‌ها اولین محصولاتی نیستند که دکمه مخصوص تیمز دارند؛ اما مایکروسافت قصد دارد استفاده از این دکمه را به موضوعی طبیعی برای همه هدست‌ها تبدیل کند.

سرفیس هدفون ۲ پلاس برای کسب‌وکارها مناسب خواهد بود؛ دقیقا همانند سرفیس پرو ۷ پلاس که برای فعالیت‌های تجاری معرفی شده است. به گزارش ورج، سرفیس هدفون ۲ پلاس مشخصاتی همانند مدل قبلی دارد و حتی ظرفیت باتری آن همان قدر است؛ اما مایکروسافت اعلام کرده که این هدفون تأییدیه تیمز را دریافت کرده و برای کار با این نرم‌افزار مناسب است؛ این موضوع به دکمه تیمز و دانگل USB جدیدی که همراه این هدست عرضه شده اشاره می‌کند. این دانگل از نوری استفاده می‌کند که به کاربر می‌گوید در حالت بی‌‎صدا قرار دارد.

دانگل سرفیس هدفون ۲

مایکروسافت این هدست را تنها به کسب‌وکارها، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌فروشد و قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن ۲۹۹ دلار اعلام شده است.

سرفیس هدفون ۲

در کنار هدفون سرفیس، مایکروسافت دو هدفون دیگر هم معرفی کرده است که از دکمه تیمز بهره می‌برند. بعد از عرضه هدست بی‌سیم ایکس‌باکس در ماه گذشته، این هدفون‌ها امکاناتی مانند آن را برای لپ‌تاپ ‌و دسکتاپ به همراه دارند.

این هدست‌‌ها دارای کاپ‌های بسیار نرمی هستند و زمانی‌ که غیرفعال یا میوت باشند، میکروفن آن‌ها به شکل خودکار جمع می‌شود و به سمت بالا حرکت می‌کند. روی سیم این هدست‌‌ها کنترلر مخصوص برای تنظیم صدا و میوت کردن و دکمه تیمز دیده می‌شود.

این هدفون از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند؛ اما برای استفاده از ویژگی تیمز باید دانگل USB داشته باشد. مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده است که این هدست تا ۵۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند و برای ۳۰ ساعت گفت‌وگو با تیمز مناسب است. باتری این محصول در مدت دو ساعت کامل شارژ می‌شود. مایکروسافت هنوز قیمت این هدست‌های جدید را اعلام نکرده است و تنها مشخص شده از خردادماه در برخی کشورها راهی بازار می‌شود.

هدفون بی‌ سیم مایکروسافت

اگر به هدست‌های بی‌سیم مایکروسافت علاقه‌ای ندارید، می‌توانید هدست مدرن USB این شرکت را خریداری کند. این هدست با USB-A به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و روی آن دکمه‌هایی برای کنترل حجم صدا، میوت کردن و دکمه تیمز قرار گرفته است. این هدست بسیار سبک ساخته شده و با قیمت ۴۹ دلار، برای استفاده در تیمز انتخاب بسیار مناسبی به‌حساب می‌آید. این هدست هم خردادماه راهی بازار می‌شود و در اختیار کسب‌وکارها، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

هدفون مدرن مایکروسافت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات