گلکسی بادز لایو به شماری از قابلیت‌های گلکسی بادز پرو مجهز شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی بادز لایو که ۲٫۲ مگابایت حجم دارد، شماری از قابلیت‌هایی را که در هدفون جدید گلکسی بادز پرو یافت می‌شود به هدفون لوبیا‌شکل سامسونگ می‌آورد.
تبلیغات

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم گلکسی بادز لایو سامسونگ (Samsung Galaxy Buds Live) شماری از قابلیت‌های گلکسی بادز پرو را به این هدفون می‌آورد. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، ایرباد لوبیاشکل سامسونگ از این پس می‌تواند به‌صورت خودکار در بین گوشی‌ها و تبلت‌های سری گلکسی که مبتنی‌بر رابط کاربری One UI 3.1 هستند جابه‌جا شود.

در کنار این‌ها کاربران گلکسی بادز لایو به قابلیتی دست پیدا می‌کنند که صداهای خروجی را تقویت می‌کند تا کسانی که مشکل شنیداری دارند، بتوانند از گلکسی بادز لایو به‌عنوان سمعک بهره بگیرند. یکی دیگر از قابلیت‌های اضافه‌شده، منوی کنترل بادز درون بخش بلوتوث است.

توضیحاتی که سامسونگ به‌همراه به‌روزرسانی جدید ارائه داده است اعلام می‌کند گلکسی بادز لایو پس از نصب این به‌روزرسانی کیفیت خروجی بهتری دارد و بهینه‌سازی‌هایی روی قابلیت‌های ارتباطی و عمر باتری آن اعمال می‌شود. به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی فرم‌ور هدفون را به R180XXUOAUB5 ارتقا می‌دهد و فعلا در کره‌ی جنوبی با حجم ۲٫۲ مگابایت در دسترس قرار گرفته است.

انتظار داریم فرم‌ور R180XXUOAUB5 به‌زودی در دیگر مناطق دنیا نیز منتشر شود. همچنین انتظار می‌رود به‌روزرسانی مشابهی برای هدفون گلکسی بادز پلاس نیز در دسترس قرار بگیرد. سامسونگ پیش‌تر گفته بود قابلیت‌های مورداشاره به هدفون‌های قدیمی سری گلکسی بادز نیز اضافه می‌شوند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات