تصاویر منتسب به ایرپاد نسل سوم منتشر شد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرپاد نسل سوم ظرفیت باتری بیشتری دارد و از ANC بهره می‌برد. طبق شایعات، این محصول با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش Phone‌Arena، امروز اولین تصاویر منتسب به نسل سوم ایرپاد منتشر شد. با توجه این تصاویر، ایرپاد نسل سوم از لبه‌های مسطح برخوردار است و محل قرار گرفتن یک سری از حسگرهای آن کمی تغییر کرده. ایرپاد ۳ طول کم‌تری دارد و سری‌های هدفون را می‌توان عوض کرد. قسمت انتهایی ایرپاد نسل سوم همچنان به لمس حساس است. در قسمت بالایی هر گوشی مکانی به اسم حفره تخلیه فشار قرار گرفته و در پایین ایرپاد، میکروفن‌های خارجی دیده می‌شود.

براساس اطلاعات منتشرشده، ایرپاد نسل سوم به ویژگی ANC مجهز شده است و کیسی که برای شارژ ایرپاد ۳ در نظر گرفته شده، ابعاد کوچک‌تری نسبت به ایرپاد پرو دارد. چراغ‌هایی برای نمایش مقدار شارژ روی کیس قرار گرفته است و کیس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ایرپاد بعدی از اینفرارد برای تشخیص فاصله استفاده می‌کند.

ایرپادز نسل سوم

براساس شایعات، ایرپاد ۳ از تراشه H2 استفاده می‌کند. نسل اول ایرپاد که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شد، به تراشه W1 مجهز است و نسل دوم که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، از تراشه H1 استفاده می‌کند. ‌گفته می‌شود ایرپاد ۳ به حسگر اکسیژن خون مجهز شده است.

کیس ایرپادز ۳

ظرفیت باتری ایرپاد نسل سوم بیشتر از نسل دوم خواهد بود. گفته می‌شود این محصول ۵ ساعت شارژ خواهد داشت و اگر از کیس استفاده کنید، شارژدهی آن به ۲۴ ساعت می‌رسد. ایرپاد نسل سوم برای مکالمه تا ۱۸ ساعت مناسب است و اگر عجله داشته باشید، می‌توانید با ۱۵ دقیقه شارژ سه ساعت از ایرپاد ۳ استفاده کنید.

انتظار می‌رود ایرپاد نسل سوم ماه آینده در کنار آیپد پرو، آیپد مینی و ایرتگ معرفی شود. طبق شایعات، قیمت این محصول نزدیک به ۱۵۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات