هدفون بی ‌سیم ایکس ‌باکس با قیمت ۹۹ دلار معرفی شد

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت هدفون بی‌سیم ایکس‌باکس را با قیمت مناسب معرفی کرد. این هدفون که هم‌زمان به دو دستگاه متصل می‌شود، ۱۶ مارس راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش MSPoweruser، مایکروسافت هدفون بی‌سیم جدیدی با قیمت بسیار مناسب برای ایکس‌باکس معرفی کرده است. این هدفون بی‌ سیم با قیمت ۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. از ویژگی‌های این هدفون می‌توان به نرخ تأخیر پایین و Lossless Audio اشاره کرد. در کنار داشتن یک سری ویژگی‌های عمومی که در اکثر هدفون‌های دیده می‌شود، این هدفون بی‌سیم ۹۹ دلاری به ویژگی‌های زیر مجهز شده است:

  • اتصال به چند دستگاه: این دستگاه را می‌توان به‌صورت هم‌زمان به گوشی و کنسول متصل کرد. هدفون به‌وسیله بلوتوث به گوشی و ازطریق وای-فای به ایکس‌باکس وصل می‌شود.
  • پشتیبانی از Spatial Sound: این هدفون از ویژگی ویندوز سونیک، صدای دالبی اتموس و صدای DTS روی ایکس‌باکس سری ایکس پشتیبانی می‌کند.
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای میکروفن: هدفون ایکس‌ باکس مایکروسافت از ویژگی Dual Beamfoming Microphone بهره می‌برد. این ویژگی شامل چندین میکروفن می‌شود که در زاویه‌هایی خاص قرار گرفته‌اند تا بتوانند صدای کاربر را به‌خوبی دریافت کنند؛ در این حالت تمرکز میکروفن بیشتر روی صدای کاربر خواهد بود تا صدای محیط اطراف. میکروفن‌های هدفون ایکس‌باکس از قابلیت ایزوله کردن صدا بهره می‌برند که باعث می‌شود میکروفن به‌جای صدای محیط، صدای کاربر را دریافت کند. روی هدفون چراغی در نظر گرفته شده است که اگر روشن باشد به معنای فعال بودن میکروفن است؛ پس همیشه می‌دانید که میکروفن چه زمانی روشن است. زمانی‌که کاربران در حال صحبت نیستند، میکروفن به‌صورت خودکار خاموش می‌شود؛ البته می‌توان این ویژگی را فعال یا غیرفعال کرد.
  • شارژ سریع: هدفون بی‌سیم ایکس‌باکس از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. با ۳۰ دقیقه شارژ کردن این محصول می‌توان ۴ ساعت بازی کرد و اگر سه ساعت آن را شارژ کنید، می‌توانید تا ۱۵ ساعت به بازی مشغول شوید.
  • کنترل صدا: از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به گوشی‌های قابل چرخش اشاره کرد که راهی جدید برای کنترل صدا به وجود آورده‌اند.

هدفون ایکس‌باکس مایکروسافت در تاریخ ۱۶ مارس راهی بازار می‌شود و می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی این محصول را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات