ایرپاد استودیو احتمالا امروز معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، احتمالا اپل امروز از هدفون دورگوشی ایرپاد استودیو مجهز به قابلیت‌هایی چون تشخیص سر و گردن و حذف نویز فعال رونمایی می‌کند.
تبلیغات

با نزدیک ‌شدن به سال نوی میلادی انتظار می‌رفت اپل معرفی و عرضه‌ی محصولات جدیدش را به نیمه‌ی نخست ۲۰۲۱ موکول کند؛ اما اسناد به‌دست‌آمده از سرویس خدماتی AppleCare، از معرفی محصولات جدید اپل در ۸ دسامبر (۱۸ آذر) حکایت می‌کنند. حال بر اساس گزارشی جدید، کوپرتینویی‌ها بالأخره امروز از اولین هدفون‌ دورگوشی با برند ایرپاد استودیو رونمایی خواهند کرد.

بر اساس گزارشی تأییدنشده که روز گذشته منتشر شد، اپل قصد دارد اوایل روز ۸ دسامبر (۱۸ آذر) از هدفون دورگوشی ایرپاد استودیو (AirPods Studio) رونمایی کند؛ محصولی که پیش از این انتظار می‌رفت اوایل سال جاری میلادی عرضه شود؛ اما گزارش‌های قبلی بلومبرگ و جان پراسر، اذعان داشتند که به ‌دلیل مشکلات در بخش طراحی، تولید ایرپاد استودیو به تأخیر افتاده است. طبق گفته‌های قبلی بلومبرگ، تولید این هدفون‌ در دو نسخه به‌صورت محدود شروع شده؛ اما تولید انبوه آن با تأخیر مواجه شده است و احتمالا ایرپاد استودیو تا سال ۲۰۲۱ در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت.

طراحی مفهومی از ایرپاد استودیو

وب‌سایت AppleTrack با استناد به منابع مختلف، ادعا می‌کند که ایرپاد استودیو امروز معرفی می‌شود. وب‌سایت یادشده فاقد سابقه پیش‌بینی عرضه‌ی محصولات اپل است؛ اما هفته‌ی گذشته اسناد داخلی اپل و یادداشت خطاب به تکنسین‌ها مبنی بر احتمال معرفی محصولات جدید در روز سه‌شنبه ۸ دسامبر (۱۸ آذر) را رسانه‌ای کرد. طبق این اسناد، اپل ساعت ۱۶:۰۰ (به وقت تهران) را برای معرفی محصولات جدید برگزیده است که زمان معمول برای انتشار اطلاعیه‌های مطبوعاتی برای معرفی محصولاتش به ‌حساب می‌آید. اپل در گذشته محصولاتی چون مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ (مبتنی بر اینتل)، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ و نسل دوم ایرپاد را در زمانی مشابه (ساعت ۱۶:۰۰) و به‌صورت مطبوعاتی رونمایی کرده است.

بر اساس شایعات منتشرشده از منابع مختلف، ایرپاد استودیو با تشخیص موقعیت گوش کاربر در هنگام باز کردن هدفون، موسیقی را متوقف می‌کند. انتظار می‌رود هدفون‌ جدید اپل دارای حسگرهایی باشد که قادر به تشخیص گوش‌ چپ و راست هستند و به‌طور خودکار کانال‌های صوتی را مسیریابی می‌کنند. از قابلیت‌های دیگر ایرپاد استودیو می‌توان به قابلیت تشخیص سر و گردن، تنظیمات اکولایزر سفارشی، تراشه‌ی U1 برای اتصال بی‌سیم با محصولات دیگر اپل، تراشه‌ی H2 و W2 برای بهبود کیفیت صدا و لغو نویز فعال اشاره کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات