اولین تصاویر غیررسمی گلکسی بادز پرو منتشر شد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
نخستین تصاویر غیررسمی از گلکسی بادز پرو، نسخه‌ی پیشرفته‌تر از ایربادهای گلکسی بادز پلاس سامسونگ منتشر شد.
تبلیغات

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد گوشی‌های سری Galaxy S21 در رویداد آنپکد سامسونگ به همراه گلکسی بادز پرو معرفی خواهند شد؛ گلکسی بادز پرو را می‌توان مدلی گران‌تر از گلکسی بادر پلاس توصیف کرد که طراحی مشابهی دارند، اما نمی‌توان آن را نسخه‌ای جدید از گلکسی بادز لایو با طراحی لوبیا شکل دانست. ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنای دنیای فناوری تصاویری از ایربادهای کاملا بی‌سیم جدیدی کره‌ای‌‌ها را به رنگ بنفش، منتشر کرده است. 

گلکسی بادز پرو - 1

شما می‌توانید عبارت Sound by AKG را هم روی کیس گلکسی بادز پرو اصلی، مشاهده کنید. بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی FCC، مدل جدید از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که درمقایسه‌با ظرفیت ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی بادز پلاس، نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش را تجربه می‌کند.

گلکسی بادز پرو - 2

معرفی گلکسی بادز پرو به معنای منسوخ شدن گلکسی بادز پلاس نیست، اما احتمالا قیمت آن کاهش خواهد یافت. توجه داشته باشید که گلکسی بادز پرو جایگزین بادز لایو نیز نخواهد شد، چرا که سامسونگ به‌مدد طراحی ارگونومیک آن‌ها جامعه‌ی کاربری متفاوتی را هدف می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد بادز پرو همانند بادز لایو از قابلیت حذف نویز نیز بهره می‌گیرد تا در‌مقایسه‌با گلکسی بادز پلاس، یک سر و گردن بالاتر باشد. ایوان بلاس می‌گوید که گلکسی اس ۲۱ و بادز پرو در ماه ژانویه رونمایی نخواهند شد و سامسونگ سنت رونمایی خانواده‌ی گلکسی S در ماه فوریه را ادامه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات