طراحی احتمالی ایرپاد استودیو اپل در کد منبع iOS 14.3 افشا شد

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از کد منبع iOS 14.3، ایرپاد استودیو اپل احتمالا هدفونی با ظاهر یکپارچه، گوشی‌های بیضی‌شکل قابل چرخش ​​و هدبند متصل به بازوهای فلزی نازک خواهد بود.
تبلیغات

مدتی است شایعاتی از خانواده‌ی جدید ایرپاد منتشر می‌شود؛ طبق این شایعات، اپل در حال توسعه‌ی هدفون دورگوشی با برند ایرپاد استودیو است که می‌تواند رقیبی جدی برای هدفون‌های بالارده‌ی بازار باشد و قابلیت‌هایی مانند تشخیص سر و گردن، تنظیمات اکولایزر سفارشی و موارد دیگر ارائه می‌دهد. حال اطلاعات افشاشده از کد منبع iOS 14.3، ادعاهای قبلی مبنی ‌بر طراحی ایرپاد استودیو را تأیید می‌کنند.

آیکون ایرپاد استودیو iOS 14.3

آیکون افشاشده در کد منبع iOS 14.3

آیکون فاش‌شده از ایرپاد استودیو، شبیه به تصاویری است که در ماه سپتامبر (شهریور) به اشتراک گذاشته شد. همچنین در اوایل سال جاری، بلومبرگ ایرپاد استودیو را به‌عنوان هدفونی با ظاهری یکپارچه، گوشی‌های بیضی‌شکل قابل چرخش ​​و یک هدبند متصل به بازوهای فلزی نازک توصیف کرد.

ایرپاد استودیو

طرح مفهومی ایرپاد استودیو

بر اساس اطلاعات منتشرشده از منابع مختلف، ایرپاد استودیو برای تشخیص موقت گوش کاربر هنگام بازکردن هدفون، موسیقی را متوقف می‌کند و انتظار می‌رود هدفون‌ جدید اپل دارای حسگرهایی باشد که قادر به تشخیص گوش‌ چپ و راست است تا به‌طور خودکار کانال‌های صوتی را مسیریابی کند.

شایعات قبلی اذعان داشتند که ایرپاد استودیو در اواخر امسال رونمایی خواهد شد؛ اما گزارش اخیر بلومبرگ نشان می‌دهد که به دلیل مشکلات در بخش طراحی، تولید ایرپاد استودیو به تأخیر افتاده است؛ به ‌گفته‌ی بلومبرگ، تولید این هدفون‌ از چند هفته پیش شروع شده؛ اما تولید انبوه آن با تأخیر مواجه شده است که می‌تواند به این معنی باشد که ایرپاد استودیو تا سال ۲۰۲۱ دردسترس عموم قرار نخواهد گرفت. انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها دو نوع ایرپاد استودیو برای عرضه در نظر گرفته باشند؛ یکی از آن‌ها با قیمت ۳۴۹ دلار و دیگری از جنس چرم و فولاد ضد زنگ با قیمت ۵۹۹ دلار. هدفون‌ بحث‌برانگیز اپل احتمالا در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت هدفون در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و همچنین مقایسه آن‌ با سایر هدفون‌های موجود در بازار، از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات