جدیدترین هدفون Tone Free ال‌جی با فناوری حذف صدای مزاحم معرفی شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفونال‌جی نسل جدید هدفون‌های Tone Free را با ویژگی حذف صدای مزاحم و کیس‌های کشنده باکتری راهی بازار کرد.
تبلیغات

هدفون‌های تون فری (Tone Free) ال‌جی طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند؛ به‌همین‌دلیل، ال‌جی نسل جدید این هدفون‌ها را با ویژگی‌هایی جذاب‌تر راهی بازار کرده است. نسل جدید هدفون‌های تون فری ال‌جی از کیس جدیدی برخوردار است که می‌تواند باکتری‌ها را نیز از بین ببرد. افزون‌براین، هدفون‌های جدید ال‌جی به ویژگی حذف صدای مزاحم محیط (Noise Cancellation) مجهز شده است. هرکدام از ایرپادهای هدفون فری تون از سه میکروفن برخوردار هستند و می‌توانند صداهای مزاحم را از جهات مختلف حذف کنند. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران در زمان گوش‌دادن به موسیقی کیفیت مطلوبی را تجربه کنند و متوجه جزئیات موسیقی شوند.

طراحی مدل جدید فری تون شبیه مدل FN6 است؛ اما بهتر در گوش قرار می‌گیرد و صدای بیرون را به‌خوبی از بین می‌برد. طراحی جدید و اضافه‌شدن ویژگی حذف صدای مزاحم باعث شده که ال‌جی ادعا کند کاربران در زمان استفاده از این سرویس صدای اضافی و مزاحمی نمی‌شنوند.

ایرپادهای این هدفون با پردازنده‌های سیگنال دیجیتال شرکت مریدیان (Meridian) ساخته‌اند که می‌توانند صدای پرحجم‌تر و شفاف‌تر به‌همراه بیاورند؛ چیزی شبیه به صدای صحنه‌ی کنسرت. همچنین، ال‌جی به‌واسطه اپلیکیشن تون فری برای اندروید و iOS این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده است تا بتوانند اکوالایزر را تغییر دهند یا صدای دلخواه خود را گوش کنند.

ال‌جی هدفون‌ های جدیدش را با کیس‌های UVnano عرضه کرده که می‌تواند ۹۹٫۹ درصد باکتری‌های اشریشیا کلی (E. Coli) و استافیلوکوکوس اورئوس (S. Aureus) را از بین ببرد. این هدفون‌ها در کشور کره‌جنوبی عرضه شده‌اند و گفته شده است تا چندی بعد در کشورهای دیگر هم عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات