هدفون های توگوشی تمام‌بی‌سیم جدید JBL رونمایی شدند

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
JBL با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، چند هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم جدید معرفی کرد که در بین آن‌ها، هدفون‌ مخصوص ورزش هم دیده می‌شود.
تبلیغات

JBL در دنیای هدفون‌های توگوشی تمام‌بی‌سیم،‌ شرکت تازه‌واردی به‌حساب نمی‌آید و پیش‌تر سابقه‌ی عرضه‌ی محصول در این بازار را دارد. JBL امروز چند هدفون توگوشی جدید مجهز به فناوری حذف صدای محیط (Noise Cancellation) با قیمت رقابتی معرفی کرد تا بهتر خودش را در بازار این دسته از هدفون‌ها جا بیندازد.

اولین هدفون جی بی ال کلاب پرو پلاس (JBL Club Pro Plus) نام دارد که با قیمت ۱۹۹٫۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود و به فناوری حذف صدای محیط انطباقی مجهز شده است. JBL می‌گوید بدنه‌ی این هدفون را به‌صورت یکپارچه تولید کرده و برای ساختش از هدفون‌های توگوشی پرچم‌دار و حرفه‌ای الهام گرفته است. این هدفون می‌تواند بهترین کیفیت صدای JBL را ارائه دهد و هشت ساعت مداوم شارژدهی کند. اگر از کیس همراه محصول استفاده کنید، میزان شارژدهی ۲۴ ساعت دیگر افزایش پیدا می‌کند.

همچون بسیاری دیگر از ایربادهای چند وقت اخیر، هدفون جدید JBL به شما امکان می‌دهد که تنظیمات صدا را براساس سلیقه‌ی خود تغییر دهید تا بهترین تجربه‌ی شنیداری را دریافت کنید. JBL قابلیت شخصی‌سازی خروجی صدا را Personi-Fi می‌نامد. هدفون جدید JBL به‌لطف بهره‌مندی از گواهینامه‌ی IPX4 دربرابر نفوذ آب و عرق مقاوم است و ازطریق قابلیت Fast Pair به‌سرعت با گوشی‌های اندرویدی ارتباط برقرار می‌کند و به‌گونه‌ای ساخته شده که می‌توان از هریک از دو هدفون مجزا استفاده کرد. JBL قصد دارد هدفون کلاب پرو پلاس را اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار کند.

JBL Club Pro Plus به‌همراه هدفون ۹۹٫۹۵ دلاری Endurance Peak II روانه‌ی بازار می‌شود. JBL می‌گوید هدفون Endurance Peak II بیشتر مخصوص علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی است و از قلاب ویژه‌ای بهره می‌گیرند تا محکم در گوش کاربر باقی بماند. داشتن گواهینامه‌ی IPX7 نشان می‌دهد که این هدفون توگوشی دربرابر نفوذ آب و عرق مقاوم است. به‌علاوه JBL از حضور بیس قدرتمند در این هدفون خبر می‌دهد.

نمای جلو هدفون جی بی ال JBL Endurance Peak II نارنجی

JBL Endurance Peak II

برای بازار اروپا، JBL در پی عرضه‌ی هدفون Live Free NC Plus و Reflect Mini TWS است. هر دو هدفون توگوشی JBL از استاندارد IPX7 بهره‌مند هستند و به قابلیتی ویژه مجهز شده‌اند که JBL آن را «محیط هوشمند» می‌نامد. این قابلیت در مواقع لازم شما را از سروصدای محیط اطراف آگاه می‌کند.

هدفون Live Free NC Plus که اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با قیمت حدودا ۱۸۶ دلار عرضه می‌شود، به قابلیت حذف صدای محیط فعال (ANC) و فناوری شارژ بی‌سیم مجهز است و هفت ساعت به‌طور مداوم شارژدهی می‌کند. درصورت استفاده از کیس، شارژدهی محصول به ۲۱ ساعت افزایش می‌یابد. Live Free NC Plus نیز به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان هریک از دو هدفون را مستقل استفاده کرد.

هدفون‌های Live Free NC Plus و Reflect Mini TWS نیز از قابلیت Fast Pair سیستم‌عامل اندروید برای اتصال سریع به گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. عمر باتری هدفون تو گوشی Reflect Mini مشابه Live Free NC Plus و از گواهینامه‌ی IPX7 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و عرق برخوردار است. بااین‌حال، در این هدفون از شارژ بی‌سیم خبری نیست تا قیمت نهایی کاهش پیدا کند. JBL می‌خواهد Reflect Mini را با قیمت حدودا ۱۷۳ دلار دردسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

رنگ بندی هدفون توگوشی جی بی ال JBL Tune 225TWS

JBL Tune 225TWS

JBL درکنار محصولات یادشده، هدفون توگوشی Tune 225TWS را نیز معرفی کرد. Tune 225TWS مدل جدید 220TWS است و عمر باتری بهتری از آن دارد و می‌تواند با هربار شارژ تا پنج ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند. هدفون جدید JBL کیفیت صدای بهبودیافته دارد و در ۶ رنگ مشکی، سفید، خاکستری، رز گلد و صورتی و آبی به بازار عرضه می‌شود. قیمت هندزفری جدید JBL تقریباً ۱۲۰ دلار خواهد بود.

تصویر اصلی مقاله، هدفون کلاب پرو پلاس JBL را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات