وان پلاس از هدفون بی‌سیم بولتس وایرلس Z رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود هدفون بولتس وایرلس Z وان‌پلاس همراه با برچسب قیمت ۵۰ دلاری به‌زودی عرضه شود.
تبلیغات

وان‌پلاس در خلال رونمایی از دو گوشی موبایل وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو از محصولات دیگری ازجمله هدفون بی‌سیم رونمایی کرد. هدفون بی‌سیم جدید شرکت وان‌پلاس که بولتس وایرلس Z نام دارد درواقع نسخه به‌روزشده‌ای از هدفون بولتس وایرلس ۲ محسوب می‌شود که در ماه مه سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

متاسفانه وان‌پلاس زمان عرضه هدفون بولتس وایرلس زد را مشخص نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که محصول جدید وان‌پلاس با قیمتی معادل ۴۹/۹۵ دلار به ویترین فروشگاه‌ها راه یابد. مانند بولتس وایرلس ۲، هدفون بولتس وایرلس زد تنها به ۱۰ دقیقه شارژ نیاز دارد تا کاربر بتواند ۱۰ ساعت مداوم به موسیقی گوش فرا دهد.

با شارژ کامل هدفون بولتس وایرلس Z نیز می‌توان ۲۰ ساعت مداوم به موسیقی گوش داد. چنین آمار و ارقامی به این معنی است که عمر مفید باتری هدفون بولتس وایرلس Z نسبت به بولتس وایرلس ۲ از ۱۴ ساعت به ۲۰ ساعت افزایش یافته است. مانند دو نسخه قبلی، هدفون بولتس وایرلس Z نیز از اتصالات USB-C برای شارژ بهره می‌برد.

هدفون بولت وایرلس زد وان پلاس / Bullets Wireless Z OnePlus

از نظر رنگ‌بندی گفته شده است که هدفون بولتس وایرلس Z در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز روشن و سفید عرضه می‌شود. هدفون جدید وان‌پلاس از گواهی IP55 برخوردار است و این یعنی هدفون بولتس وایرلس Z در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت می‌کند. با این حساب حتی در روزهای بارانی نیز می‌توانید از گوش فرا دادن به موسیقی لذت ببرید.

در انتهای دو سر هدفون از آهن‌ربا استفاده شده است تا کاربر بتواند با چسباندن دو سر هدفون به یکدیگر آن‌ها را مانند گردنبند دور گردن خود بیندازد. از ویژگی‌های هدفون جدید وان‌پلاس می‌توان به سازگاری آن‌ها با گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس اشاره کرد. جالب است بدانید هدفون بولتس وایرلس Z از بلوتوث ۵.۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات