نسل بعدی ایرپاد اپل به دستور «Hey Siri» حساس خواهد بود

جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
در نسل دوم ایرپاد این امکان را خواهیدداشت که با ذکر دستور Hey Siri، دستیار صوتی سیری را فرا بخوانید.
تبلیغات

با گذشت حدود دو سال از معرفی اولین نسخه‌ی هندزفری‌های بلوتوث اپل موسوم به اِیرپاد «AirPod»، مدتی‌است که گمانه‌زنی‌ها پیرامون معرفی نسل بعدی این محصول محبوب آغاز شده‌است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل iOS 12.2، یک صفحه‌ی تنظیمات جدید تعبیه شده‌ است که قابلیت احضار دستیار صوتی سیری «Siri» اپل توسط ایرپاد را افشا می‌کند. اما از آنجایی که ایرپادهای فعلی از چنین امکانی بی‌بهره‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که به‌زودی نسخه‌ی جدیدی از این هندزفری‌ها در راه است.

ایرپاد 2 / airpod 2

در صفحه‌ی تنظیمات مذکور، این امکان را خواهیدداشت که ایرپاد تازه‌ای را برای به‌کارگیری سیری تعیین کنید. بنابراین می‌توانید بدون خارج کردن آیفون از جیبتان یا حتی ضربه‌زدن روی ایرپاد، و تنها با ذکر عبارت Hey Siri این دستیار صوتی را فرا بخوانید.

البته اپل تابه‌حال هیچ سخن رسمی از نسخه‌ی دوم ایرپادهای خود به میان نیاورده‌ است؛ این درحالی‌است که مینگ‌چی کو به‌عنوان تحلیلگری قابل اطمینان، سال گذشته ادعا کرده‌بود که ایرپاد ۲ با تمرکز بر قابلیت‌های شارژ بی‌سیم عرضه خواهدشد و همچنین گزارش تازه‌تری از سوی DigiTimes نیز به قابلیت‌های این دستگاه در حوزه‌ی چک کردن وضعیت سلامتی بدن کاربر اشاره کرده‌است.

به‌هرحال باید منتظر ماند و دید که اپل برای دومین نسخه از ایرپادهای پرآوازه‌ی خود چه در سر می‌پروراند و چه زمانی شاهد رونمایی و عرضه‌ی آن خواهیم‌بود. نظرات خود را درباره‌ی این محصول اپل با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات