هدفون AirDots Pro شیائومی در رقابت با AirPod اپل به بازار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون‌ جدید و بی‌سیم AirDots Pro شیائومی برای رقابت با AirPods اپل با قیمت ۶۰ دلار از ۲۱ دی به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

بالاخره شیائومی هدفون‌ جدید بی‌سیمش موسوم به AirDots Pro را به‌صورت رسمی معرفی کرد. ازنظر طراحی ظاهری، ایرداتز پرو شباهت زیادی به AirPod اپل دارد.

آیا ایرداتز پرو شیائومی می‌تواند جای ایرپاد اپل را در بازار بگیرد و در رقابت پیروز میدان شود؟ شیائومی برای هدفون بی‌سیم جدیدش برچسب قیمتی ۶۰ دلاری درنظر گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۱ ژانویه (برابر با ۲۱ دی‌) آن را تهیه کنند.

 AirDots Pro شیائومی

Mi AirDots Pro با اینکه تنها ۵.۸ گرم وزن دارد، قابلیت‌های درخورتوجهی دراختیار کاربران هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS و نیز نوت‌بوک‌های ویندوز

قرار می‌دهد. یکی از قابلیت‌های هدفون جدید شیائومی آن است که هریک از گوشی‌ها می‌توانند مستقل از دیگری کار کنند و این عملکرد جداگانه‌ تأثیر منفی بر کیفیت صدا نخواهد گذاشت. به‌منظور بهبود پاسخ فرکانسی، هریک از گوشی‌های هدفون علاوه‌بر دیافراگم تیتانیومی از درایور ۷ میلی‌متری از جنس بور- نئودیمیم- آهنی بهره می‌برند. یکی دیگر از قابلیت‌های AirDots Pro، حذف نویز صوتی درحین تماس تلفنی است.

 AirDots Pro شیائومی

از دیگر ویژگی‌های هدفون بی‌سیم جدید شیائومی، کنترل لمسی برای پخش موسیقی و دریافت تماس‌ها و دستیار صوتی است. شیائومی اعلام کرده با هربار شارژ ایرداتز پرو، کاربران می‌توانند به‌مدت ۱۰ ساعت از هدفون استفاده کنند. شایان ذکر است شارژ کامل هدفون شیائومی فقط یک ساعت طول می‌کشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات