ایربادهای Pivot و React برای ورزشکاران معرفی شدند

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Under Armour اخیرا با همکاری جی‌بی‌ال از دو ایرباد جدید به‌نام‌های Pivot و React برای ورزشکاران حرفه‌ای رونمایی کرده است.
تبلیغات

ایربادهای بی‌سیم تا زمانی که از گوش نیافتند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای باشگاه‌رفتن محسوب می‌شوند. اخیرا دو شرکت Under Armour و JBL با در نظر گرفتن مشکل افتادن ایرباد از گوش ورزشکاران، دو ایرباد بلوتوثی جدید را معرفی کرده‌اند. یکی از آن‌ها، Pivot نام دارد که ایربادی بی‌سیم و اسپرت است و در دسته‌ی ایربادهای اُوِر ایر (دور گوش) قرار می‌گیرد. دیگری یک ایرباد آن‌ایر (تو گوشی) بی‌سیم و اسپرت به‌ نام React است؛ سازنده ادعا کرده است که هیچ‌کدام از این دو ایرباد به‌هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی، از گوش نمی‌افتند.

ایربادهای بی‌سیم Pivot و React سبک‌وزن هستند و از گواهی IPX7 (مقاومت در برابر آب) بهره می‌برند؛ اما موارد یادشده را نمی‌توان برگ برنده‌ی این ایربادها عنوان کرد. بهترین نکته‌ی این ایربادها، نوع طراحی آن‌ها است که به نیافتادن‌شان از گوش کمک شایانی کرده است.

ایرباد React

React

ایرباد Pivot

Pivot

اگر بخواهید صداهای اطراف را هم بشنوید، می‌توانید با فشار دادن کلیدی خاص، به‌طور موقت صدای موسیقی را کم کنید. این ایربادها از ویژگی دیرگی هم بهره می‌برند و می‌توانند صداهای بیرونی را تقویت کنند تا اگر خواستید به دویدن در خارج از خانه بپردازید، حواس‌تان به صداهای اطراف‌تان نیز باشد. ایربادهای Pivot و React دارای یک باتری با عمر ۹ ساعته هستند.

آندر آرمور و جی‌بی‌ال اعلام کرده‌اند که ایربادهای یادشده طی فصل تعطیلات با قیمت ۱۴۰ دلار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات