ایردباد بی سیم جی برد X4 با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت جی‌برد اخیرا در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ از ایربادهای بی‌سیم جدید X4 رونمایی کرده است.
تبلیغات

جی‌برد ساعاتی پیش، مدل جدید ایربادهای محبوب خود را معرفی کرد. جی‌برد X4 قرار است روز ۱۷ اوت ۲۰۱۸ (۲۶ مردادماه) با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار گیرد. گفتنی است که ایرباد جی‌برد X3 هم با همین‌قیمت در اواخر سال ۲۰۱۶ به‌بازار عرضه شده بود. انتظار می‌رود که پیش‌فروش جی‌برد ایکس ۴ از همین امروز آغاز شود.

ایرباد جی‌برد ایکس ۴ از جوانب زیادی شبیه ایربادهای قبلی این شرکت است؛ خصوصا از لحاظ طراحی. به‌ این صورت که دو باد توسط یک کابل که از پشت گردن کاربر رد می‌شود، به‌هم متصل هستند و کلیدهای تنظیم‌کننده‌های صدا در قسمت پایینی باد سمت راست قرار دارند. علاوه‌بر این، این ایربادها دارای قلاب‌های منعطفی هستند که از افتادن از گوش جلوگیری می‌کنند.

جی برد ایکس 4 / JayBird X4
جی برد ایکس 4 / JayBird X4
جی برد ایکس 4 / JayBird X4

گفتنی است که قلاب‌های منعطف جی‌برد ایکس ۴ برخلاف مدل ایکس ۳ (که حالتی لانه‌زنبوری داشتند) از طراحی متفاوتی بهره می‌برند که تمیزکردن‌شان را ساده‌تر کرده است. ایرباد JayBird X4 عمر باتری مشابه X3 ارائه می‌دهد؛ یعنی ۸ ساعت کار مداوم. درضمن لازم است بدانید که این ایرباد از پورت USB تایپ C پشتیبانی نمی‌کند.

صدای پخش‌شده از ایربادهای جدید جی‌برد را می‌توان ازطریق اپلیکیشنی مخصوص به نام Jaybird MySound شخصی‌سازی کرد. جی‌برد ایکس ۴ همچنین از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌تواند در عمق زیاد آب، تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

این ایرباد قرار است در سه رنگ‌ Black Metallic/Flash ،Alpha Metallic/Jade و Storm Metallic/Glacier در دسترس خریداران قرار گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات