این کیف ۱۲۸ گیگابایت رم و ۳۶۸ ترابایت SSD در دل خود دارد!

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کیف حافظه SSD nvme با ظرفیت ۳۲۸ ترابایت
کیف Ultrastar Transporter به ۳۶۸ ترابایت SSD NVMe مجهز است و اطلاعات را ازطریق اترنت ۲۰۰ گیگابیتی منتقل می‌کند.
تبلیغات

شرکت وسترن دیجیتال که به‌‌ تولید هارد دیسک‌ و SSD شناخته می‌شود، محصول جدیدی موسوم‌ به Ultrastar Transporter را معرفی کرده که کیفی مسافرتی با ۳۶۸ ترابایت فضای ذخیره‌سازی فلش NVMe است.

کیف Ultrastar Transporter از سرور ۱۲ هسته‌ای اینتل Ice Lake برخوردار است که SSDها و دو پورت اترنت ۲۰۰ گیگابیتی را در خود جای می‌دهد.

حافظه SSD nvme با ظرفیت ۳۲۸ ترابایت روی کیف

کیف جدید وسترن دیجیتال داده‌ها را با سرعت و پهنای‌ باند گسترده بین سرور و کلاینت‌های شبکه انتقال می‌دهد. وسترن دیجیتال می‌گوید که تقاضا برای حمل‌ونقل فضای ذخیره‌سازی فیزیکی، به‌ویژه کلان‌داده‌هایی بسیار زیاد است که ممکن است روزها یا هفته‌ها طول بکشد تا ازطریق اینترنت منتقل شوند. کیف مسافرتی جدید وسترن دیجیتال به‌منظور حل این مشکل طراحی شده است.

مثالی از کاربرد کیف Ultrastar شامل کارهایی می‌شود که به پردازش حجم عظیمی از داده‌های ثبت‌شده‌ به‌صورت محلی نیاز دارند. کاربرد دیگر گسترش جریان‌های کاری پیچیده در بین چند دیتاسنتر است؛ جایی که باید کلان‌داده‌ها در مکان‌های مختلفی نگه‌داری شوند و سریع‌تر از آنچه پهنای باند اینترنت می‌تواند فراهم کند، استفاده شوند.

مرد در حال حمل کیف حافظه SSD nvme با ظرفیت ۳۲۸ ترابایت

کیف سفر Ultrastar Transporter یک سرور دارد که تمام ۳۶۸ ترابایت فضای ذخیره‌سازی NVMe در آن جای می‌گیرد. این سرور به پردازنده اینتل ۱۲ هسته‌ای Ice Lake Xeon 4310 همراه‌ با ۱۲۸ گیگابایت رم DDR4 RDIMM، پاور ۱٬۳۰۰ وات و دو SSD NVMe SN740 با ظرفیت ۲ ترابایت در حالت Raid 1 مجهز است که به‌عنوان درایو بوت عمل می‌کنند.

گزینه‌های ورودی‌وخروجی شامل دو پورت اترنت ۲۰۰ گیگابیتی، دو پورت USB 3.0، یک پورت سریال DB9 و یک پورت VGA است. ۷ اسلات PCIe Gen4 روی برد قرار دارند که شامل چهار اسلات x16 و سه اسلات x8 می‌شوند. این اسلات‌های PCIe همه‌ی ۳۶۸ ترابایت SSD را به سیستم وصل می‌کنند.

خود کیف به‌شکل کیف‌های معمولی طراحی شده است و به‌نظر می‌رسد که قسمت بیرونی آن از پلاستیک سخت با ریل‌های محافظ فلزی ساخته شده است که تا لبه‌های کیف را دربر گرفته‌اند. کیف مذکور دو مکانیزم قفل داخلی و محل اتصال قفل اضافی برای امنیت بیشتر دارد. امکان حمل کیف ازطریق دسته و قراردادن آن روی دو چرخ وجود دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات