این یکی از متفاوت‌ترین خنک‌کننده‌های مایع دنیا است

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر خنک‌کننده‌ی مایع HYTE در پایین نام دستگاه
HYTE از خنک‌کننده‌ی مایع جدیدی با نمایشگر مستطیل شکل بزرگ در CES رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت HYTE از خنک‌کننده‌ی ‌مایع THICC Q60 در نمایشگاه CES رونمایی کرد. شرکت سازنده ادعا می‌کند محصول جدیدش خنک کنندگی بالا را با صدای بسیار کم ارائه می‌کند.

HYTE می‌گوید که صفحه‌نمایش فوق باریک محصول جدیدش بزرگ‌ترین نمایشگر مخصوص خنک‌کننده در بازار است که از اندازه‌ی ۵ اینچی و وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

خنک‌کننده‌ی مایع HYTE با نمایشگر از نمای جلو

صفحه‌نمایش Thicc Q60 برخلاف نمونه‌های رقیب که شکل دایره‌ای دارند طراحی نسبتاً مستطیلی دارد که در نوع خود اولین به حساب می‌آید. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت بهره می‌برد. جالب اینکه در پشت صفحه‌نمایش یک آرایه‌ی ۴۲ پیکسلی qRGB قرار دارد که برای روشنایی بیشتر سیستم طراحی شده است.

THICC Q60 دارای دو پمپ است که مایع خنک‌کننده را به گردش در می‌آورد و بازده حرارتی بالایی دارد. این پمپ از یاتاقان‌های سرامیکی بهره می‌برد که عمر بیشتری دارند.

محصول جدید HYTE با دو فن ۳۲ میلی‌متری THICC FP12 همراه است که پره‌های آن به لطف LCP (پلیمر کریستال مایع) عملکرد و دوام بهینه‌تری دارند. فن‌ها می‌توانند تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه چرخش کنند و در هنگام بارهای کاری سبک‌تر کاملاً متوقف شوند.

با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Nexus کاربران می‌توانند عملکرد خنک‌کننده را کنترل و صفحه‌نمایش را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند.

HYTE قیمت خنک کننده جدیدش را حدود ۳۰۰ دلار اعلام کرده است و در آمریکا و کانادا هم‌اکنون برای خرید دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات