کولرمستر و الماس‌رایان ایرانیان، کیوسک گیمینگ و شبیه‌ساز رانندگی را وارد بازار می‌کنند

دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
ایستگاه Orb X کولر مستر
کولرمستر با وعده‌ی عرضه‌ی محصولات سخت‌افزاری جذاب‌تر در ایران، همکاری خود با الماس‌رایان ایرانیان را آغاز کرد.
تبلیغات

از امروز ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۲، الماس‌رایان ایرانیان جای آواژنگ را به‌عنوان شریک رسمی کولرمستر در ایران می‌گیرد و مسئولیت عرضه، فروش و ارائه‌ی خدمات رسمی این برند در کشور را عهده‌دار می‌شود.

قرویان مدیرعامل الماس رایان ایرانیان و کشاورز نماینده کولرمستر

وحید غرویان، مدیرعامل الماس رایان ایرانیان در نشست خبری مشترک با کولرمستر اعلام کرد که شرکت متبوعش نمایندگی رسمی ۳۳ برند را برعهده دارد و از امروز، ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۲، همکاری رسمی این شرکت با کولرمستر و عرضه‌ی کالاهای آن در هزار نمایندگی فروش الماس‌رایان ایرانیان آغاز می‌شود. قرویان ابراز امیدواری می‌کند که همکاری با کولرمستر، زمینه‌ساز واردات محصولات جذاب‌تری باشد.

خنک پردازنده و فن کولرمستر

مجید کشاورز، نماینده‌ی محصولات کولرمستر در منطقه می‌گوید بیش‌ از ۲۲ سال از آغاز فعالیت کولرمستر در ایران می‌گذرد و امروز با هدف تزریق خونی تازه به رگ‌های مجموعه‌ی کولرمستر در ایران، شاهد کلید خوردن همکاری با الماس‌رایان ایرانیان هستیم.

سیستم گیمینگ کولرمستر

کشاورز می‌گوید برخلاف شرکت‌های خارجی دیگر، کولرمستر در ایران به‌صورت کاملاً رسمی فعالیت می‌کند و حتی با آغاز تحریم‌ها نیز از تمرکز بر بازار کشور دست نکشید. او ادعا می‌کند که حتی خدمات پس‌از فروش کولرمستر نیز در ایران تفاوتی با باقی نقاط دنیا ندارد و این شرکت در ایران خدمات تعویض محصول را همانند باقی مناطق دنیا ارائه می‌دهد.

کیس کولرمستر HAF 700

نماینده‌ی محصولات کولرمستر در منطقه در نشست خبری دیروز اعلام کرد که کولرمستر حتی سابقه‌ی تولید محصول در ایران را نیز دارد. او اعلام کرد که شرکت متبوعش قطعاتی مثل کیس و پاور را برای ارگان‌ها و سازمان‌های ایران تولید کرده است.

کیس کاستوم کولرمستر Sneaker X

در جریان نشست خبری الماس‌رایان ایرانیان و کولرمستر، اعلام شد که در کنار محصولات آشنای کولرمستر مانند ماوس، کیبورد، فن کیس، خنک کننده پردازنده، کول پد و مانیتور، دستگاه‌های خاصی همچون صندلی گیمینگ Synk X، شبیه‌ساز رانندگی Dyn X، ایستگاه چندمنظوره‌ی Orb X برای ارائه‌ی تجربه‌ی فراگیر بازی و کاربری حرفه‌ای در کنار کیس کاستوم Sneaker X نیز همزمان با عرضه‌ی جهانی، وارد بازار ایران خواهند شد.

شبیه ساز رانندگی Dyn X
مانیتور مینی ال ای دی کولرمستر Tempest

متأسفانه الماس‌رایان ایرانیان و کولرمستر درباره‌ی قیمت احتمالی و تاریخ حدودی عرضه‌ی محصولات خاص کولرمستر اطلاعاتی ارائه ندادند؛ اما بخش عمده‌ای از دستگاه‌ها و محصولات شامل تجهیزات سخت‌افزاری از امروز با گارانتی الماس‌رایان ایرانیان به‌فروش می‌رسد. کشاور خاطرنشان کرد که خدمات پس‌ از فروش محصولات قبلی زیر نظر آواژنگ، صورت خواهد گرفت.

در حاشیه‌ی نشست خبری، مدیرعامل الماس‌رایان ایرانیان در پاسخ به دغدغه‌ی خبرنگاران در زمینه‌ی انحصار و بومی‌سازی گفت:

یک ارگان ناظر برای تولید داخل نیاز داریم که دامنه‌ی فعالیتش فراتر از صدور آیین‌نامه و ضوابط باشد. ما مانیتور ۲۷ اینچی را با تعرفه‌ی ۳۸ درصدی وارد می‌کنیم؛ اما عده‌ای با پیچ‌ کردن قاب و به‌نام تولید داخل، تعرفه‌ی ۱۰ درصدی می‌پردازند.

غرویان در پاسخ به سؤال خبرنگاران در زمینه‌ی نرخ ارز گفت تمام واردات رسمی باید با ثبت سفارش، حواله‌ی ارزی و نرخ ارز نیما صورت بگیرد. او گفت واردات با نرخ ارز آزاد حکم قاچاق را دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات