پرسرعت‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین SSD را با زومیت مقایسه کنید و بخرید

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بهترین حافظه SSD بازار
با ابزار مقایسه در بخش محصولات زومیت جدیدترین SSD‌های بازار را مقایسه و ارزان‌ترین فروشنده آن را بیابید.
تبلیغات

دوران فرمانروایی هاردها به عنوان ارزان‌ترین و دردسترس‌ترین حافظه‌های ذخیره‌سازی در حال به سر رسیدن است. حافظه SSD جای هارددیسک‌ها در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی جدید را گرفته است و با توجه به قیمت معقول آن در این روزها به گزینه‌ای مناسب برای جان تازه دمیدن به کامپیوترهای قدیمی نیز بدل شده است.

قیمت SSD به کم‌ترین میزان از ابتدای ورودش به بازار رسیده است. بخش محصولات زومیت با ارائه مشخصات کامل انواع اس‌اس‌دی شما را در انتخاب گزینه مناسب از نوع SATA و NVMe با فرم‌فکتورهای مختلف یاری می‌کند. کافی است از ابزار مقایسه کالای الکترونیکی زومیت با انتخاب دسته اس‌اس‌دی به صفحه مقایسه SSD وارد شوید یا از طریق لیست و صفحه هر کدام از محصولات، مقایسه را آغاز کنید.

مادربرد یا کامپیوتر شما از کدام فرم‌فکتورهای SSD پشتیبانی می‌کند؟ M2 (SATA یا NVMe) یا ۲.۵ اینچی (SATA)؟ در خرید اس‌اس‌دی برای لپ‌تاپ به‌دلیل محدودیت‌های آن باید بسیار بیشتر دقت کنید.

برای چه کاری قرار است از آن استفاده کنید؟ اگر قصد ذخیره فیلم و ... را دارید خرید هارد اکسترنال هنوز گزینه ارزان‌تری است. برای بازی و کارهای حرفه‌ای مدل‌های SSD سریع‌تر NVMe توصیه می‌شود.

نمای موبایل از صفحات مختلف SSD در بخش محصولات زومیت (مقایسه، محصول، لیست محصول)

بودجه شما برای خرید چه‌قدر است؟ سرعت بیشتر مساوی هزینه بیشتر است. خرید حافظه اس‌اس‌دی از نوع Gen 4 قطعاً هزینه بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها به همراه خواهد داشت اما آیا واقعا به این سرعت زیاد نیاز دارید؟ برای محدود کردن گزینه‌های مناسب، کافی است از بخش فیلتر در لیست، با کمک اسلایدر، بودجه‌ی مورد نظر خود را مشخص کنید.

اگر هر سوال دیگری در مورد انتخاب مدل اس‌اس‌دی و مشخصات فنی آن داشته باشید می‌توانید از طریق بخش «سوال دارم» آن را مطرح کنید تا زومیت و دیگر کاربران در سریع‌ترین زمان شما را راهنمایی کنند.

قیمت SSD سامسونگ، قیمت SSD ای دیتا، قیمت SSD وسترن دیجیتال و سایر برندها روزانه چندین بار از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به‌روزرسانی می‌شود تا شما بتوانید با مقایسه قیمت در فروشگاه‌های مختلف و هزینه‌ی کمتر گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید.

شما از کدام مدل SSD استفاده می‌کنید؟ تجربه‌ی شما در استفاده از آن چه بوده است؟ لطفاً در صفحه محصول مورد نظر، بررسی کوتاهی از آن را با ما به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات