مشخصات و قیمت کارت گرافیک Radeon 7600 فاش شد

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
کارت گرافیک AMD
ظاهراً قیمت این پردازنده‌گرافیکی میان‌رده از ۲۹۹ دلار به ۲۶۹ دلار تغییرکرده است زیرا به دنبال رقابت با RTX 4060 انویدیا است.
تبلیغات

مشخصات کامل Radeon 7600 فاش شده است و ظاهراً AMD در لحظه‌آخر قیمت آن را تغییر داده و با کاهش 30 دلاری به 269 دلار رسانده است.

قیمت‌گذاری جدید باعث می‌شود قیمت کارت گرافیک جدید AMD نسبت به RTX 4060 انویدیا ۲۰ دلار ارزان‌تر باشد. تا زمانی‌که پردازنده‌گرافیکی انودیا وارد بازار شود، AMD تنها پردازنده گرافیکی نسل بعدی را در این محدوده قیمتی خواهد داشت.

اگرچه اطلاعات قبلی در مورد برخی از جدیدترین مشخصات Radeon وجود داشت، اما اکنون به لطف اطلاعات فاش شده جدید فهرست مشخصات کامل این پردازنده گرافیکی را در اختیار داریم. گفته می‌شود Radeon 7600 نزدیک به ۳۳ وات مصرف بیشتری نسبت به نسل قبلی خود RDNA 2 دارد. این کارت گرافیک دارای توان مصرفی ۱۶۵ وات است که با Radeon 6600 با ۱۳۲ وات مقایسه شده است.

مقایسه گرافیک های amd

سرعت‌کلاک کارت بسیار نزدیک به چیزی است که قبلاً توسط اسکرین شات GPU-Z فاش شده بود. حافظه گرافیک نیز همان 8 گیگابایت DDR6 است با افزایش سرعت به ۱۸ گیگابایت بر ثانیه و در مجموع به‌نظر می‌رسد که Radeon 7600 به لطف حافظه سریعتر، کلاک‌های بالاتر و معماری RDNA 3 خود، نسبت به کارت نسل قبلی ارتقاء قابل توجهی ایجاد می کند.

طبق اطلاعاتی که در videocardZ منتشر شده این کارت گرافیک با تغییر قیمت به ۲۶۹ دلار رقابت جالبی را با انویدیا RTX4060 آغاز کرده است، در هر صورت باید بیش‌از یک ماه صبر کنید تا ببینید کدام پردازنده گرافیکی در بازار میان رده زیر ۳۰۰ دلار برتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات