زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدئویی آیفون SE 2020 و SE 2022 اپل

جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در این قسمت از زوم‌لب، قصد داریم به قطعات داخلی آیفون SE 2020 و 2022 SE اپل نگاهی بیندازیم. در‌ ادامه، با کالبدشکافی این دو گوشی همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اپل در سال ۲۰۲۰ نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی با زبان طراحی آیفون ۸ و سخت‌افزار آیفون ۱۱ که ۴۰۰ دلار قیمت داشت. دو سال بعد و در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲، جدیدترین آیفون SE از راه رسید تا بدون هیچ‌گونه تغییر ظاهری در‌مقایسه‌با نسل پیشین، تنها به‌روزرسانی در بخش سخت‌افزار را تجربه کند و با تراشه‌ی پرچم‌دار A15 Bionic به جنگ رقبا برود.

مانند تمام محصولات اپل، نمی‌توان هیچ‌گونه ایرادی به کیفیت ساخت آیفون SE 2022 وارد کرد و کوپرتینویی‌ها بار‌دیگر نشان داده‌اند که حتی برای گوشی اقتصادی‌ترشان نیز هیچ‌گونه مصالحه‌ای را در بخش کیفیت ساخت جایز نمی‌دانند. برای شناخت هرچه‌بهتر قطعات درون گوشی و ساختار قرارگیری آن‌ها، راهی بهتر از کالبدشکافی و معرفی تمام قطعات آن نیست.

در این ویدئو، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای موردنیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد.

پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم تا با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات زومیت، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

درادامه، با کالبدشکافی ویدئویی آیفون SE 2020 و SE 2022 اپل همراه زومیت باشید:

لطفاً با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات