زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدئویی شیائومی 11T

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در دومین قسمت از زوم‌لب، قصد داریم نگاهی به قطعات داخلی شیائومی 11T بیندازیم. در‌ادامه، با کالبدشکافی این گوشی همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شیائومی 11T که پیش‌‌تر نیز آن را در زومیت بررسی کردیم، برداشتی اقتصادی از شیائومی 11T Pro است. میان‌رده‌ی چینی‌ها با ضخامت نسبتاً زیاد و وزن ۲۰۳ گرمی‌‌اش، یکی از قدرتمندترین تراشه‌های دنیای گوشی‌های میان‌رده، یعنی تراشه‌ی Dimensity 1200 مدیاتک را در بطن خود دارد. این تراشه‌ با لیتوگرافی ۶ نانومتری (۷ نانومتری بهبودیافته‌ی) TSMC تولید می‌شود.

برای شناخت هرچه‌بهتر قطعات درون گوشی‌های هوشمند راهی بهتر از کالبدشکافی و معرفی تک‌‌تک قطعات آن نیست. در این ویدئو، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای موردنیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد.

پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم تا با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات زومیت، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه‌ی محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

در‌ادامه با کالبدشکافی ویدئویی شیائومی 11T همراه زومیت باشید:

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات