تماشا کنید: تبدیل iBook G3 قدیمی اپل به کیسی کاربردی برای آیپد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
فردی خوش‌ذوق iBook G3 قدیمی اپل را به کیس کاربردی‌ای برای آیپد تبدیل کرد.
تبلیغات

یکی از کاربران خوش‌ذوق تیک‌تاک موفق شد با استفاده از پرینتر سه‌بعدی و ابزارهای خاص، پوسته‌ی iBook G3 را به کیس آیپدی کارآمد تبدیل کند که در آن شارژر اپل واچ نیز تعبیه شده است.

به‌گزارش اپل اینسایدر، کاربر تیک‌تاکی با آی‌دی @skipperfilms در صفحه‌‌ی خود فیلمی از فرایند ساخت این وسیله‌ی جالب قرار داده است. در این ویدئو، به‌سرعت نشان داده می‌شود که وی چگونه iBook G3 را به کیس جذابی برای آیپد خود تبدیل می‌کند. او تمام قطعات داخلی را جدا کرد و تنها پوسته دستگاه را به‌جا گذاشت. سپس، از چاپگر سه‌بعدی برای ایجاد قطعات لازم به‌منظور قرارگیری آیپد و لوازم جانبی استفاده کرد.

در‌ادامه ویدئو منتشر‌شده در صفحه‌ی این فرد را مشاهده می‌کنید:

وی ابتدا مانیتور را با آیپد جایگزین کرد و درادامه، پورت‌های USB-C را در شکاف‌های درگاه قدیمی قرار داد و پاوربانک قابل‌حملی را به‌منظور شارژ آیپد و اپل واچ به آن افزود. همچنین، باید به این موضوع اشاره کرد که پک باتری ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

باتری قابل‌حمل، صفحه‌کلید، شارژر اپل واچ و جای قرارگیری قلم اپل همگی از پرینت‌های سه‌بعدی اختصاصی استفاده می‌کنند که این فرد طراحی‌ کرده است. تمام کابل‌ها نیز در پشت بدنه پنهان شده‌اند. پس از اینکه مراحل ساخت به‌پایان رسید، خود آیپد نیز در جای مانیتور قدیمی قرار گرفت تا بتوان به‌راحتی با آن کار کرد.

پیش‌از‌این نیز، علاقه‌مندان خلاق تجهیزات قدیمی اپل را به دستگاه‌های مدرن و کارآمد تبدیل می‌کردند. یکی دیگر از نمونه‌های مشابه تبدیل iMac G4 به M1 Mac بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات