MSI پیش‌نمایش کنسول بازی MAG Trident S mini‌ را منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ام‌اس‌آی پیش‌نمایشی از کنسول بازی جدید MAG Trident S mini را با APU قدرتمند ای‌ام‌دی به نمایش گذاشت.
تبلیغات

درحالی‌که کاربران، شرکت چینی میکرو استار اینترنشنال (MSI) را به‌عنوان یک سازنده‌ی کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌شناسند، این شرکت عکسی از کنسول مینی گیمینگ خود را با مشخصات بسیار کمی به معرض نمایش گذاشت.

با توجه به توییت منتشرشده در حساب رسمی MSI، کنسول بازی MAG Trident S مینی از تراشه‌ی Ryzen 7 5700G تیم سرخ (ای‌ام‌دی) استفاده خواهد کرد. این تراشه‌ی کوچک و قابل‌حمل که از ۸ هسته‌ی پردازشی تشکیل شده، جایی به اندازه‌ی ۲٫۶ لیتر را اشغال می‌کند؛ به‌علاوه قابلیت اتصال هم‌زمان به سه مانیتور را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهر کنسول بازی Trident S mini از یک طراحی ساده متشکل از دو رنگ سفید و مشکی در بدنه‌ی کوچک خود بهره می‌برد؛ همچنین حالتی مانند نورپزدازی LED و چند درگاه معمولی مانند USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز روی آن دیده می‌شود. از آنجاکه APU به‌کاررفته در بطن این کنسول قدرت پردازشی بالایی دارد و همچنین از گرافیک یکپارچه‌ی توانمندی نیز بهره‌مند است، ام‌اس‌آی، برای این محصول کارت گرافیک مجزایی در نظر نگرفته است؛ بنابراین برخی کاربران ممکن است از عملکرد کلی این کنسول بازی چندان مطمئن نباشند.

این دستگاه احتمالاً می‌تواند از پس اجرای عناوینی مانند CS:GO، Valorant، DOTA 2 و موارد مشابه این بازی‌ها، به‌راحتی برآید؛ اما همان‌طور که از متن توییت ام‌اس‌آی نیز مشخص است، قابلیت اجرای بازی‌های به‌مراتب سنگین‌تر را از‌ طریق سرویس‌های استریم بازی خواهد داشت. درحال‌حاضر این شرکت حرفی از قیمت کنسول بازی MAG Trident S mini به‌‌ میان نیاورده، پس باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این محصول به دستمان برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات